God kveld

*Kolibri*

Forumet er livet
Her har jeg endelig satt meg ned med dagens kveldsmat som betår av grillrester, eplete og vann!
Vi har vært ute i hagen i hele dag og badet i bassenget, spist grillmat og slappet av med naboene.
I kveld planlegger vi tur til sørlandet og dyreparken, vi reiser tirsdag og pakkingen burde begynt i kveld..men..nope, skal slappe av!
Hva gjør dere i kveld?

Hei!

Høres ut som en kjempe koselig dag[:D]

Her har våre 2 små møttes igjen etter at Ella har vært på ferie i en uke[:D] Det var utrolig vittig og veldig koselig, Nora tok helt av[:D] 

Jeg har vært hos foreldrene mine og sovet til 10.30 hele 2 dager på rad, så føler meg ganske fresh kan du si[:D] Vært på fotball cup i helgen, og sett nevøene mine spille kamp, det var stas.

Veldig koselig å ha ei helg bare meg og Ella. Har kost oss masse.

Nå sitter jeg å venter på at pizza skal bli ferdig[:D]

Hei på deg[:)]

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb, spist en bolle med cornflakes og nå ser vi film.
har vært på fornebu stranden med barna før i dag, super deilig[:)]
Nå skal vi se fun with dick and jane og så er det marsj i seng.

Nå sitter jeg å slapper av etter en aktiv dag. men tur til østensjøvannet
så feiret ett års dagen til min nevø
også vasket en haug med klær

i morgen blir det nok en sløve dag

God kveld, ja[:)] I dag har jeg hatt en fin dag! TB våknet ikke før klokka ni, og da kjørte vi for å hente sambo fra fest[8D] Så var jeg og TB ute i skogen i mange timer, NYYDELIG vær! Har laget sorbet for første gang i mitt liv, hadde ettermiddags-gjester av et vennepar som vi skal reise til London med i høst! -Sorbeten var veldig vellykket, må jeg si![;)] Så fikk vi også et lite besøk av min eldre bror og kvelden har jeg avsluttet med en heftig løpetur og et glass hjemmelaget milkshake (banan, skummet melk og vaniljestang, NAM!) Nå er jeg nydusja, ferdig pusset og klar for senga[;)]

Back
Topp