God kveld

Love4two

Forumet er livet
For litt over en time siden testet vi positiv, så nå gror det en spire i magen min. Det er bare helt helt utrolig uvirkelig. Kommer nok til å gå noen dager før det blir virkeligere [:)] Gratulerer så masse til alle samme [:D][:D][:D]
 
Regner med det er GOD KVELD i stua di ja [;)]

Nyt kvelden, å resten av tiden som gravid!

Klem fra Kathrine
 

GRATULERER!!!


 
Gratulerer!!!!
[:D] Kan tenke meg du har det helt fantastisk i kveld, og det fortjener du!!!! [:D] Ønsker også alle andre her inne lykke til med prøving og graviditet. Ønsker alle det beste. Klemmer
 
Så koselig!!!![:D]
Gratulere så mye, håper du får et fint svangerskap[:)]
 
Neimen så kjekt!!!! [:D] Gratulere så masse!!!!! Lykke til med resten av svangerskapet, du går ei vanvittig fin tid i møte! [;)]
 
gratulerer med positiv test
 
Tusen takk skal dere ha, kjempe kosleige hilsener. Dette har vært en GOD KVELD helt klart og en super vidundelig måte å starte en uke på [:)][:)]

Kathrine vi får passe litt på hverandre her inne, hyggelig å ha noen kjente fra "Før svangerskapet" og det skal bli hyggelig å bli kjent med dere som har vært her lengre enn meg [:)] Mye vas når en er i lykkerus. Så nå gå jeg og hviler kroppen litt før den tar helt av [:D][:D]
God natt og sov godt alle sammen
 
GRATULERER SÅÅÅÅ MYYYYE!!!! Lykke til med svangerskapet!!!
 
Åh.. SÅ GØY! Gratulerer så kjempe kjempe masse[:D]
 
Gratulerer så mye[:D][:D]
 
Gratulerer, lykke til fremover[:)]
 
gratulerer så mye![:D]
 
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Tuuuuusen takk [:)][:)][:)][:)]
 
gratulerer så kjempe masse[:D][:D]
Det tar ei stund før det virkelig går opp for deg...[:)]
Har enda ikke helt slått inn hos meg at jeg er gravid selv om jeg kjenner liv og sånn...[:)]
Det er så uvirkelig,men deilig[:D][:)]
 
Back
Topp