God kveld jenter

Knøttet79

Forelsket i forumet
Hei og hopp
Kjeder meg litt i kveld og sitter derfor å surfer litt på nettet kom over en side med mange symtomer på graviditet. Legger den ut her, med fare for at vi alle sammen tror vi kommer til å være gravide hele tiden. Her var nemlige de fleste ting et symtom et symtom på gravid. http://krakle.com/ventenett/tegn.html
Sorry hvis jeg gir noen falske forhåpninger her. [&:]

Bør leses med måtehold[;)]

har mange av de tegnene nå jeg.....men, mensen kom i går....
MEn, du [:D] DEt var en utrolig fin side du har funnet der [:D]
Et par spennende ting der [:D]

kjeder meg litt selv..er alene hjemme i kveld....ikke alltid like gøy, men noen ganger er det godt da [:D]

Den siden var bra...fant noen nye tegn der.

Jeg kjeder meg også litt i dag. er hjemme...men koser meg her inne da. Har chattet på msn med pastella mens vi har slitt her inne med teknsike problemer...kjempekoselig altså..

Lite ante jeg at jeg skulle få nye venner å snakke med den dagen jeg logget meg inn på babyverden første gang!!

Må bare si takk jenter!!!

Jeg er ikke alene, men mannen min har flyttet inn i dataspillet sitt. Ikke helt mulig å få kontakt med. [:-] Da er det greit at jeg har fått litt dilla på pc selv om dagen. Men for meg er det bare babyting da (nesten) Mannen blir nesten litt oppgitt. Skjønner ikke at jeg får noe ut av å sitte å skravle med "hormonbombene" her inne. Prøver å fortelle han at jeg vel er en slik hormonbombe selv og at han skal være glad for at jeg får ut alt babymaset med jentene her inne i stedenfor å måtte prate med han om alt. Han har blitt mer positiv til mine databesøk etter det.
Men, men om det er kjedelig i kveld så vi skal kose oss sammen i hele morgen. [:)]

hehe, kjenner meg igjen her Knøttet79. mannen min rister på hodet av meg, men han skal være glad han slipper å høre på all tjatinga mi om unger han....

Flott side Knøttet[:)] Har vært innpå den en gang før, og jammen kjente jeg meg gravid etterpå gitt[:D]
Men veldig informativ.

Har sett en del på tv nå, og nå kommer straks samboeren hjem... Deilig med fredager....

Enig med deg Monicabebe.
Tar meg i tanke på flere av jentene i løpet av dagen. Lurer på hvordan det går med dere. Håper at når en av oss blir gravid så må de andre bli det også så vi kan slå følge over på "svangerskapet". Har vært inne på den siden og sett litt noen ganger, men syns det virker som det skjer mer her. Så vi må ta følge jenter.[;)]

Signerer knøttet her...

Jeg er 1. gangs prøvende ja[;)]

Fredag er en deilig dag. Litt sliten og trøtt etter uka også kan man bare slappe av å se frem til en deilig helg. Beste tv-dagen er det også. Er så heldig å ha tv på kontoret så jeg får med meg alt.

Ja, jeg å er skikkelig tvslave på fredager... Må ha med meg senkveld blant annet... Ler så fælt av Harald &co... Noen fra Heia Tufte var jo der i dag å[:D]

Ja så det. Morsomt. Litt av en gjeng det der. Tror jeg må få med meg når de skal spille mot Vålerenga.[:D]
Også har jeg begynt å se på filmstjerne da. Lett å bli hekta på sånne program.

Ja, så sant så sant knøttet!!! Reality tv er morsomt[:D]

Back
Topp