Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig at du er tilbake! Velkommen
Jeg liker også veldig godt det nye forumetMye mer oversiktig og brukervennlig
Du strikker du også, så moroDet gjør jeg også, snart ferdig med en genser til 2åringen min, må bare montere den og strikke opp hals
Og deretter skal jeg fortsette med Marius dressen til gutten i magen
![]()
Ja liker dette nye forumet veldig godt
Er ingen aktiv strikker akkurat, er i gang med mitt første sokkepar noensinne og det går fryktelig treigt! Misunner alle som kan strikke mer avanserte mønster! Mariusdress! Hørtes helt nydelig utDen må du legge ut bilde av når du er ferdig!
Vet du, det første jeg strikket var en genser til sønnen min når han var 7 mnd gammel. Er først for et år siden jeg strikket sokker. Og jeg syns det er vanskeligere egentlig
Ja jeg skal legge ut bilde når jeg er ferdig. Stresser nok ikke ennå, for han noen andre småting å gjøre ferdig også før jul![]()
Velkommen! Så koselig at vi er flere som har bestemt oss for å komme tilbake!Jeg prøver også å komme meg igang litt igjen, å har også fått mandarindilla!
Hmm, kanskje jeg skal prøve meg på en genser jeg og hvis det ikke er så vanskelig.. Synes ikke sokker var så veldig moro å strikke, men har strikket en noen par med tøfler og nålefiltet de etter toving med navn og ulike motiver som skal gies vekk i julegave! Mye morsommere å holde på med enn sokkene som tar en evighet.. Men, øvelse gjør mester har jeg hørt!![]()
Du er ikke alene.. Jeg sliter med å få sove om natten, så da mann og barn sto opp klokken ni i dag kjente jeg meg ikke uthvilt i hele tatt.. Fikk heldigvis ligge lenger, så jeg sov til halv tolv.. Måtte likevel ta en liten lur mens han tok kveldsstellet før leggetid.. Kjenner jeg gleder meg til å kunne stå opp tidlig og holde meg våken helt til sengetid, men det skjer vel ikke før baby er 6 mndGod kveldjeg har også funnet frem strikketøyet i påvente av energiboost... Med vintersport på tv og kakao i koppen kan det jo bli en fin søndagskveld tross søvnigheten! Er så fryktelig trøtt for tiden, er det bare meg?