God kveld jenter :)

Lullaby91

Blir kjent med forumet
Var litt aktiv her for en stund tilbake, før jeg sluttet helt å droppe innom. Men dette nye forumet liker jeg veldig godt så da skal jeg prøve å bidra litt her jeg også :)
Håper dere har en fin kveld!
Her går det sokkestrikking, klementiner og sofaen!

Så hyggelig at du er tilbake! Velkommen :)
Jeg liker også veldig godt det nye forumet :) Mye mer oversiktig og brukervennlig :)
Du strikker du også, så moro :) Det gjør jeg også, snart ferdig med en genser til 2åringen min, må bare montere den og strikke opp hals :) Og deretter skal jeg fortsette med Marius dressen til gutten i magen :)

Så hyggelig at du er tilbake! Velkommen :)
Jeg liker også veldig godt det nye forumet :) Mye mer oversiktig og brukervennlig :)
Du strikker du også, så moro :) Det gjør jeg også, snart ferdig med en genser til 2åringen min, må bare montere den og strikke opp hals :) Og deretter skal jeg fortsette med Marius dressen til gutten i magen :)

Ja liker dette nye forumet veldig godt :)
Er ingen aktiv strikker akkurat, er i gang med mitt første sokkepar noensinne og det går fryktelig treigt! Misunner alle som kan strikke mer avanserte mønster! Mariusdress! Hørtes helt nydelig ut :) Den må du legge ut bilde av når du er ferdig!

Hei på deg! Så godt å se at vi er flere som kommer tilbake nå som forumet er blitt så bra:) Jeg har strikkepause nå, fikk litt nok;P

Har sovet elendig i natt, så i påvente av å få litt energi sitter jeg pal i sofaen og ser på vinteridrett:) Me love<3

Ja liker dette nye forumet veldig godt :)
Er ingen aktiv strikker akkurat, er i gang med mitt første sokkepar noensinne og det går fryktelig treigt! Misunner alle som kan strikke mer avanserte mønster! Mariusdress! Hørtes helt nydelig ut :) Den må du legge ut bilde av når du er ferdig!

Vet du, det første jeg strikket var en genser til sønnen min når han var 7 mnd gammel. Er først for et år siden jeg strikket sokker. Og jeg syns det er vanskeligere egentlig :)
Ja jeg skal legge ut bilde når jeg er ferdig. Stresser nok ikke ennå, for han noen andre småting å gjøre ferdig også før jul :)

Velkommen! Så koselig at vi er flere som har bestemt oss for å komme tilbake! :) Jeg prøver også å komme meg igang litt igjen, å har også fått mandarindilla!

Vet du, det første jeg strikket var en genser til sønnen min når han var 7 mnd gammel. Er først for et år siden jeg strikket sokker. Og jeg syns det er vanskeligere egentlig :)
Ja jeg skal legge ut bilde når jeg er ferdig. Stresser nok ikke ennå, for han noen andre småting å gjøre ferdig også før jul :)

Hmm, kanskje jeg skal prøve meg på en genser jeg og hvis det ikke er så vanskelig.. Synes ikke sokker var så veldig moro å strikke, men har strikket en noen par med tøfler og nålefiltet de etter toving med navn og ulike motiver som skal gies vekk i julegave! Mye morsommere å holde på med enn sokkene som tar en evighet.. Men, øvelse gjør mester har jeg hørt! ;)

Velkommen! Så koselig at vi er flere som har bestemt oss for å komme tilbake! :) Jeg prøver også å komme meg igang litt igjen, å har også fått mandarindilla!

Mandariner er best! :D Har skikkelig dilla jeg også, og nå begynner de faktisk å bli ganske gode! :)

Så moro at flere titter innom her igjen! :)
Jeg driver og strikker hentesettet til knøttet. Holder på med vottene nå, og så blir det bukse og ny lue etterpå. Har gjort ferdig en lue, men den ble i størrelse prematur.:p enig i at sokker er grisekjedelig. De eneste jeg faktisk har strikker par av er babysokker, de andre har forblitt enkle. :P jeg liker best å strikke bukser, og ting som ikke bare er rett frem. Ikke så flink på mønster enda, men øvelse gjør vel mester. :)

Hmm, kanskje jeg skal prøve meg på en genser jeg og hvis det ikke er så vanskelig.. Synes ikke sokker var så veldig moro å strikke, men har strikket en noen par med tøfler og nålefiltet de etter toving med navn og ulike motiver som skal gies vekk i julegave! Mye morsommere å holde på med enn sokkene som tar en evighet.. Men, øvelse gjør mester har jeg hørt! ;)

Å, de tenker jeg ble fine :) Jeg har kjøpt meg nål til filting, men ikke prøvd med ennå :)

God kveld :D jeg har også funnet frem strikketøyet i påvente av energiboost... Med vintersport på tv og kakao i koppen kan det jo bli en fin søndagskveld tross søvnigheten! Er så fryktelig trøtt for tiden, er det bare meg?

God kveld :D jeg har også funnet frem strikketøyet i påvente av energiboost... Med vintersport på tv og kakao i koppen kan det jo bli en fin søndagskveld tross søvnigheten! Er så fryktelig trøtt for tiden, er det bare meg?
Du er ikke alene.. Jeg sliter med å få sove om natten, så da mann og barn sto opp klokken ni i dag kjente jeg meg ikke uthvilt i hele tatt.. Fikk heldigvis ligge lenger, så jeg sov til halv tolv.. Måtte likevel ta en liten lur mens han tok kveldsstellet før leggetid.. Kjenner jeg gleder meg til å kunne stå opp tidlig og holde meg våken helt til sengetid, men det skjer vel ikke før baby er 6 mnd;) Skulle liksom få ryddet litt i helgen, men neida.. Har ikke gjort en damn shit...

Back
Topp