God kveld, jenter

Lucmam+Vic

Gift med forumet

Her går det i Criminal Minds, Facebook og Babyverden. Multitasking, sa du?

Jeg klarer bare en ting av gangen, så om litt må jeg legge fra meg dataen for å se Game of Thrones. Begynner å bli litt hekta på den.

Hva handler den om?

hehe her i huset har vi bare en pc, så den som ikke har data bestemmer over tv`n, så multitasking funker ikke her :) dessuten klarer jeg ikke å konsentrere meg om så mange ting på en gang lenger før jeg fikk barn var det ikke noe problem :)

Ikveld har jeg både råderett over tv og pc så da blir det alt på en gang, hehe

haha, godt å høre at det er flere som driver med sånn multitasking ;) Kan jo ikke gå glipp av noe !! :D

hmm, var det ikke ikveld det var date? glemte hele greien jeg.. så har jo også BV vært på bærtur idag da...

Lucmam+Vic skrev:
Hva handler den om?

Hm. Det er vel litt sånn Fantasy-aktig med forskjellige folk som kjemper om tronen til syv riker. Har ikke hele oversikten over helheten. Grunnen til at jeg liker den, er at det er mange interessante rollefigurer med.

Går an å lese mer om den her:

http://p3.no/filmpolitiet/2012/01/game-of-thrones-s01/ 

millemari skrev:
hmm, var det ikke ikveld det var date? glemte hele greien jeg.. så har jo også BV vært på bærtur idag da...

Joda, visst var det det. Men klokka ni var strømmen borte hos meg, det er skikkelig uvær her. Og da den kom tilbake skrev jeg et innlegg i skravletråden og så kom mannen inn døra og jeg måtte hilse på (siden han knapt er hjemme for tiden), så våknet eldstesnuppa med vondt i øret og jeg måtte finne lue og paracet, samt ha henne på fanget helt til for bittelitt siden. Nå har jeg nettopp lagt henne og regner med de fleste av dere har sovnet også.... Så beklager, kvelden gikk ikke helt som planlagt...

Er ikke alltid det går som man tenker seg. Men det var jo virkelig alt på en gang da, Papillon! Uff, så kjipt å miste strømmen, det kan jeg ikke huske sist skjedde med oss. Opplevde det en gang da vi bodde i Bergen, men ikke her. Bor du utsatt til?

Og får håpe det går bedre med øret til jenta di!

Lucmam+Vic skrev:
Er ikke alltid det går som man tenker seg. Men det var jo virkelig alt på en gang da, Papillon! Uff, så kjipt å miste strømmen, det kan jeg ikke huske sist skjedde med oss. Opplevde det en gang da vi bodde i Bergen, men ikke her. Bor du utsatt til?

Og får håpe det går bedre med øret til jenta di!

Vi har mistet strømmen flere ganger i detsiste. Ikke ofte, men forrige gang var den borte leeenge. Midt på natten heldigvis. Nå sørger jeg alltid for å ha kokt vann å¨termos når det er uvær (til flaskebarnet mitt) Bor ikke spesielt utsatt til, men hender det faller et tre over linja ellerno, så får vi et kort strømbrudd. Det gikk forresten bra med øret, ingen betennelse (hun har lett for å få det)

Back
Topp