Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her har jeg også tent lys. Skal se Robinson nå. Og spise rester av kaker fra i går [:)] Også må jeg pakke til vi skal reise til Barcelona i morgen [:)]
Åå, så koselig med stearinslys! [:)] *drømmer om lystlykter utenfor stuevinduet* [:)]
Jeg sitter og går gjennom en større matematikkoppgave som skal inn på onsdag [:'(]
Hater hater haater den, men samtidig har jeg litt omsorg for den også på en måte... Vil jo at den skal være bra (nok) [&:] [&o]
Vi har hatt en fantastisk dag idag! Bare kost oss hjemme alle tre [:)] Og etter prinsessen la seg har vi kost oss med lørdagsgodteriet som vi ikke orket igår, og sett på "The Blind Side"!
Reiste på hytta og henta snuppa mi i dag, godt å se henne igjen!!![:)][:)] Fikk masse suss og klem!!!!
Så var vi til mamma og spiste lammelår før vi resite hjem, la snuppa og satt på en DVD. [;)] Kost oss med andre ord.
Jeg har sortert sikkert 100 par sokker mens vi så film!![:)]
Nå er det snart natta, håper på ei søvnløs natt med masse rier..[8D][8D] I natt og...[8|][8D]