God kveld jenter!

Vand

Forumet er livet
Nå er arbeidshelga mi over, deilig! [:D]

Hva gjør dere i kveld?

Her er hundre stearinlys tent, både inne og ute[:D] Koser oss med hvert vårt glass brus[8D]

Hei!

Sitter i sofan noe jeg har tenkt å gjøre til jeg skal legge meg!

jeg vil også tenne lys, men jeg har ikke noe å tenne med [:'(]
snart er bollene mine ferdig heva! Gleder meg til kanelboller i kveld =)

ORIGINAL: Reinbue

jeg vil også tenne lys, men jeg har ikke noe å tenne med [:'(]
snart er bollene mine ferdig heva! Gleder meg til kanelboller i kveld =)

Låne lighter til naboen?[8D][:)]

Kanelboller hørtes godt ut! [:)]

God kveld!
Her skjer det lite i kveld. Sitter her med masse tente lys i vinduene [:)]
Blir tv kveld her.

Her har jeg også tent lys. Skal se Robinson nå. Og spise rester av kaker fra i går [:)] Også må jeg pakke til vi skal reise til Barcelona i morgen [:)]

Jeg har bakt rundstykker som jeg skal kose meg med til kvelds:D:D *stolt*[8D]

tenkte og se koht på jobben + charterfeber på web tv..med mindre det går noe bedre på tv[;)]

sitter å retter en feltundersøkelse i matematikk og ser på roooosenboooorg- vålrenga...

koskoskso!

Åå, så koselig med stearinslys! [:)] *drømmer om lystlykter utenfor stuevinduet* [:)]

Jeg sitter og går gjennom en større matematikkoppgave som skal inn på onsdag [:'(]
Hater hater haater den, men samtidig har jeg litt omsorg for den også på en måte... Vil jo at den skal være bra (nok) [&:] [&o]

Vi har hatt en fantastisk dag idag! Bare kost oss hjemme alle tre [:)] Og etter prinsessen la seg har vi kost oss med lørdagsgodteriet som vi ikke orket igår, og sett på "The Blind Side"!

En herlig kveld! [:D]

HAHAHAHHA!!! Akkurat sett "maistro" på nrk, jeg ler ennå! [:D][:D][:D][:D][:D]

god kveld!

så deilig at arbeidshelga er over da!

her er det også tent lys! prøver å brenne opp alle med farger,
så jeg kan kjøpe fine hvite snart! [:)] svigermor mente jeg hadde så mange!

koser meg med nonstop!

Alltid godt med overstått arbeidshelg!!![:D]

Reiste på hytta og henta snuppa mi i dag, godt å se henne igjen!!![:)][:)] Fikk masse suss og klem!!!!

Så var vi til mamma og spiste lammelår før vi resite hjem, la snuppa og satt på en DVD. [;)] Kost oss med andre ord.
Jeg har sortert sikkert 100 par sokker mens vi så film!![:)]

Nå er det snart natta, håper på ei søvnløs natt med masse rier..[8D][8D] I natt og...[8|][8D]

Back
Topp