God kveld jenter=)

*Bertemor*

Forelsket i forumet
ja, jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid da, så da skal jeg vel kanskje være her inne også? ÅÅÅ, er så glad=) har liksom ikke gått helt opp for meg enda....
Men kanskje et dumt spm. dere som er her, er dere langt på vei liksom?

Klemmer fra en nybakt gravid jente=)

Hei!! Er også ganske fersk her, ...holder meg litt i "før svangerskapet" også jeg...Myk overgang liksom[;)]

Gratulerer og velkommen [:D][:D] Jeg er 6+1 i dag, testa positivt mandag denne uka!! Det er ei spennende tid vi har foran oss [:D]

Gratulerer med graviditeten [:D]
Hvor langt jeg er på vei ser du under her: [:)]

[:D] Gratulerer så mye...!!! [:D] Er ikke kommet så langt på vei som du ser. Testet positivt på mandag for en uke siden jeg og [:D]

Gratulere så masse, jeg gikk inn i uke 33 i dag [:D]

Gratulerer med graviditeten, og velkommen til oss!!

Jeg er 34 uker på veg...og er snart ferdig med svangerskapet mitt!

Du har en kjempefin tid foran deg, og kos deg masse med den lille spiren som

vokser i magen din!

Se på Discovery i morgen mand. 21. nov kl. 21.00, det er om fosteret

fra sædcellen møter egget til baby er født!! Gleder meg til å se det!

Klemmer

Gratulerer[:)]

Jeg er 26 uker jeg da[:)]

Hei og gratulerer så masse med spire i magen.

På onsdag er jeg 26 uker på vei. Lykke til videre[:)]

Gratulerer så masse! Så gøy. [:)] til onsdag er jeg 14 uker på vei!! Hørte hjertelyden i dag! Det må du glede deg til! [:)][:)]

Hei hei. Jeg er ikke så veldig langt på vei jeg heller. [:)] men er halvveis til 12 i morra.
Håper virkelig de 6 neste ukene går fort. Gleder meg til ultralyd 2. desember.

hei alle sammen..

Jeg er gravid for første gang og er 5 uker og 6 dager på vei... men jeg er ikke særlig kvalm.. er dette et dårlig tegn? blir litt nervøs...

Hei hei.. er 5 uker og 6 dager i dag jeg også,men er ikke noe kvalm jeg heller. Er ikke alle som merker noe av denne kvalmen. Så er nok ikke noe og være nervøs for. [:)]

Hei[:D].

Har ikke kommet lenger enn til uke 18 enda, men denne uken får jeg endelig se den lille skapningen jeg har i magen. Gratulerer med din, og lykke til.

Klemz[8D].

Gratulerer, og lykke til!

Selv brukte jeg forumet som gjest og tittet meg rundt i begynnelsen. Rundt uke 10-12 var jeg for kvalm og uggen til å bry meg om å skrive selv, men etterhvert har det blitt mer og mer, - lagde egen profil og koste meg med teknisk dilldall som tickere og slikt. Nå er det uke 30 og jeg begynner å føle meg mer kjent her inne, og jeg følger mer med på hvordan alle folka har det.. Det er koselig her synes jeg, rom for alt mulig, både seriøse innlegg som jeg lærer masse av - f.eks om depresjoner og hormoner, og så er det masse skravel og tull og tøys å le av eller trøste seg med.

Heng med, velkommen skal dere være!

Gratulerer å velkommen hit[:)]
Jeg er 27 uker og 1 dag på vei i dag[:D]

gratulerer så mye med den lille i magen[:D][:D]

Hei! Gratulerer så masse! Som du ser; vi er mange i samme situasjon som deg. Jeg er 6 uker på vei på førstkommende torsdag, hadde mitt første legebesøk i morges. Krysser fingre og tær for at alt går bra hele veien. Baby79; takk for TV-tipset! DET skal jeg få med meg! God mandagskveld til dere allesammen! :-)

Back
Topp