God Kveld jenter!

*Bertemor*

Forelsket i forumet
Nå er det en liten stund siden jeg har lagt inn et vedlegg her, så jeg tenkte det var på tiden da....
Må bare si at jeg synes denne sia er så utrolig bra, om man får svar på ting som man kanskje ikke tør å spørre om! Og det var jo her jeg/vi tok besluttningen om å prøve å få barn. Jeg takker alle sammen for den gode støtten jeg har fått[:)]
Jeg synes til tider veldig synd på samboeren min nå som denne prøvetia er i gang, jeg synes ikke jeg gjør annet enn å klage å syte jeg da. De skjer jo så mye rart med kroppen etter at jeg sluttet på pilla. Utrolig mye humørsvingniger og i det hele tatt. Synes virkelig synd på disse gutta våres som må gå igjen detta! Men de holder vel ut, for det kommer jo noe godt ut av det.. Men kanskje vi burde gjøre noe spesielt for de.. Jeg vet ikke hva det skulle vært, men synes de fortjener det med alt det de gjennom går med oss jenter=)

Ellers håper jeg alle har det bra i denne lange prøve tia.Mye venting og engstelse. Men det kommer vi oss igjenom jenter, Eller hva sier dere?

Jeg strør ihvertfall masse babystøv over alle sammen og håper på det beste[;)]
Så håper jeg alle sammen koser seg i kveld og sovner med et smil om munnen etter litt kosing med kjærsten.

Klem til alle jentene her inne[:D]

så fine tanker Mamma Christine???. Jeg har tenkt mye på dette selv. Blir jo en del endringer nå som pillene er borte. jeg kjenner i allefall ikke meg selv helt igjen. Men heldigvis har jeg verdens snilleste og mest tålmodige mann, så jeg tror det går bra.

Har tenkt på noen romantiske overraskelser til mannen, altfor lenge siden. Og så skal vi en uke til Egypt om to uker, så det skal bli en skikkelig kjærlighetsferie, det skal jeg sørge for!

Håper vi slipper å vente så altfor lenge før vi har mirakler i magen da Mamma Christine???

Krysser fingrene for oss og alle andre prøvere!!

Klem, M

ja jeg merker det ganske godt selv også at jeg ikke helt kan kjenne meg selv igjen,. men det var dissa hormonen da... Det er ikke noe vi kan styre, så da må det bare bli sånn..
Jeg håper du og typen for det koseligi egypt monicabebe. Det gjør dere helt sikkert. for nå som dere prøver å få barn setter man kanskje litt ekstra pris på hverandre.. sånn føler jeg det hvertfall.

Sånn med romantiske ting er jeg ganske flink synes jeg da. Kjøper ofte blomster til han, og har ganske ofte stearinlys i stua. Det skaper plutselig en helt annen atmosfære synes jeg. En gang i balnt tenner jeg lys på soverommet også. Og da blir han veldig glad! jeg synes det er så godt å se at "så lite" kan glede så mye...

HUSK Å BRUKE MYE TID SAMMEN MED TYPEN JENTER! Tror det er utrolig viktig nå i prøvetia. Så krysser vi alt vi har om at det snart kommer en liten spire i magen våres.

En ettermiddagsklem

Back
Topp