god kveld folkens

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
sitter her nå og slapper av som sikkert mange av dere andre også gjør... gomler sjokolade og venter på middagen:) er hos brodern så dama hans lager middag til oss:) veldig koselig av henne.... ser på film og sitter her da.....

noen som har spist no god middag?
ossen er formen til folket her i kveld da?

Jeg har spist pasta med baconteringer, og hvitløksbrød:) Godt:)

Og ellers er formen bra[:)]

Der da??

venter på kyllingfille og fløtegratinerte poteter.

og formen er faktiskt bra, vært lite kvalm i dag og sluppet unna doskåla:P he he :)

Det hørtes godt ut:)

Hehe, så bra! Får håpe du slipper unna å hilse mer på den fremover da[;)]

kyllingsalat ja:P he he det jeg spiste til lunsj det:p he he, det er godt da....

ja jeg håper også jeg slipper mere av den doskåla, er så slitsomt, å håper tiden går fort til uke 12 så man kan fortelle venner om svangerskapet, for de maser sånn om at jeg må være med og feste og kan liksom ikke bruke samme undskyldning gang på gang. he he..... å må liksom ungå de litt pga at jeg har hengt så mye over doskåla, er litt dumt å plutselig måtte løpe på do når man er ute med venner og finner på ting... he he så krysser fingra for at man slipepr den fremover ja:P he he

Var dødskvalm når jeg gikk fra jobb i dag. Orket nesten ikke tanken på å gå på butikken engang. Men måtte jo klare det siden Isabell var med. Hun vet jo ikke noe enda.

Så jeg lagde club sandwich med kylling, masse salat, urtedressing og snadder brød :)

Formen er litt bedre nå. Så lenge hodeverken går vekk så er det enda mer luxus :)

Uff ja, kjempe slitsomt.. Så blir vennenne skuffet fordi man ikke vil drikke osv...
Har heldigvis bra med unnskyldninger fremover jeg.. Skal flytte ei helg, jobbe ei helg og være besøkshjem.. Så de tre neste helgene er "bænkers".. Så får vi se hvilke unnskyldninger man kommer på..:)

Her er ikke formen noe særlig, bli kvalm på kveldene og er blitt kjempe forkjølet.. så bli bare avslapping på sofan her[;)]

mmm..nå ble jeg enda mer sulten her.. syntes jeg er sulten konstant[&:]

he he ja, denne gangen er jeg ikke hjemme før på lørdagen og vi ahr guttungen denne helgen så den avr ikke noe problem, så får se om de maser neste helg og se hva jeg kommer opp med da:P he he men annhver helg kan jeg skylde på sønnen til typen he he

huff da ikke no godt og ikke være helt i form nei.. trøste på håper det gir seg snart da...

Blir kyllingsalat til landskampen. mmmm.

ORIGINAL: Aline

Her går alt i hundre med en liten gutt som har ørebetennelse, og en mann som er 55 mil unna hele uka...

Har ikke rukket annet enn å teste positivt, jeg... Føler ikke at jeg får kjent så veldig på graviditeten, og det er egentlig helt greit... Sist spydde jeg hver dag frem til jeg var 5 mnd på vei, og det har jeg rett og slett ikke muligheten til nå som jeg er alene med lillegutt... [8|] (så håper formen holder seg like bra en stund til, ja... *bank-i-bordet*)

Hjelpes meg som jeg ser opp til og respekterer alene mødre!!!!!!

Etter 4 døgn med nattevåk og 1 time totalt med søvn på han iløpet av dagene er jeg nå offisielt døds sliten... Hjelper ikke at jeg er trøtt som en strømpe i tillegg...[&:]

Nå er han endelig i seng, og jeg har akkurat fått lufta bikkja... Med babycallen i ene hånda, og bæsje-poser i andre hånda... Må ha vært et syn.... [8D]

Så nå er sofaen funnet, og håndball kampen står på!!! Barske gutter får meg alltid i godt humør igjen!!!

Blæh... det var dagens lille syte inlegg fra meg...[X(]

åhhh...du er jo kjempe flink som klarer alt dette, kos deg på sofan ikveld med barske gutter, det fortjener du!! klem fra meg[:)]

Hehe:) Gå rundt med babycall og bæsjepose hørtes ut som en veldig god kombinasjon...:)

Åh, er det kamp!? Takk for at du skrev det!:) Da skal jeg se på gutta våre;)

ORIGINAL: Aline

ORIGINAL: girl24

Hehe:) Gå rundt med babycall og bæsjepose hørtes ut som en veldig god kombinasjon...:)

Åh, er det kamp!? Takk for at du skrev det!:) Da skal jeg se på gutta våre;)

Jepp!! Må skru på med engang!!! [:D][:D]

Heia Norge[:D][:D][:D]

hørtes godt ut:) nam:) he he

Vi sitter foran Tv'n satt på fotballkampen. Spist pizza nettopp og formen er fin [:D]

Fryser noe jævlig, men sånn er det! [8D]

ORIGINAL: Salsa82

Var ikke så lysten på å lage middag i dag, så jeg svingte innom Kina-sjappa og tok med no' chineese....
Nice!![:D][:D][:D]

den som hadde ei kina-sjappe i nærheten ja.. dårlig med det langt oppi gokk her hvor jeg bor.... ble fiskepinner på meg-men er igrunnen ganske godt sånn av og til[;)]

Back
Topp