God kveld alle sammen!

Mrs.J

Elsker forumet
Hva driver jentene med da, tanker rundt svangerskapet? Er i lykkerus om dagen, skikkelig spent på tiden fremover. Var på jobb i stad og kjente jeg var veldig uvel, men det var egentlig helt greit å være det, er jo tross alt GRAVID :-) Ønsker alle symptomer velkommen, i hverfall foreløpig  :-) 

God kveld til deg og :) nå er lillegutt i seng og da går tankene til det lille frøet i magen. Det har ikke gått helt opp for meg at vi skulle være så heldige bli gravid igjen :) går litt på anke og venter og håper at alt går bra og er som det "skal", har ikke legetime før i august. Gleder meg til å fortelle familien den glade nyheten til torsdag :) jeg ønsker også alle symptomer velkommen! Merker lite enda. Merket forsåvidt lite sist også

tjohoo skrev:
God kveld til deg og :) nå er lillegutt i seng og da går tankene til det lille frøet i magen. Det har ikke gått helt opp for meg at vi skulle være så heldige bli gravid igjen :) går litt på anke og venter og håper at alt går bra og er som det "skal", har ikke legetime før i august. Gleder meg til å fortelle familien den glade nyheten til torsdag :) jeg ønsker også alle symptomer velkommen! Merker lite enda. Merket forsåvidt lite sist også

Jeg har mistet to ganger tidligere, første gang 6+1 og andre gang 4+2, så håper spiren klamrer seg fast denne gangen. Nå merker jeg i hvertfall på hele kroppen at jeg er gravid. Det gjorde jeg ikke de to gangene jeg mistet. Har to barn fra før, begge hadde jeg hyperemesis med HELE svangerskapet. Så håper jeg slipper unna det denne gangen.  So fare, so good ;) Nå har jeg bare kvalme som kommer og går hele dagen, murringer, oppblåst, og ekstremt trøtt! :-)

Hei hei :)

GLEDER meg, men tror ikke det helt har gått opp for meg ennå!

vio skrev:
Hei hei :)

GLEDER meg, men tror ikke det helt har gått opp for meg ennå!

Det kommer skal du se :) Jeg bare smiler :)

God kveld:) mange tanker rundt svangerskapet. Føler meg veldig heldig som har blitt gravid igjen. Skulle bare ikke gå så fort. Fikk min andre sønn for åtte mnd siden. Med graviditeten kommer det mange bekymringer. Gleder meg til å komme over de magiske tolv ukene, tidlig UL og bare glede meg. Blir så stas å fortelle venner og familie. Vi har bestemt oss for å ikke si det til noen før tolv uker har gått. Vår egen lille STORE hemmelighet :)

God kveld :-) Akkurat kommet meg hjem fra jobb og spist litt middag. Skulle egentlig vært på fotballtrening i kveld, men den ble avlyst. Var jo like greit, passer bra at det er sommerferie fra fotballen nå, så slipper jeg å komme med unnskyldninger for ikke å spille :-) Kan gå litt hardt for seg så tar ikke sjansen på å spille nå... Så nå er jeg plantet godt ned i sofan og ser på unge mødre 

God kveld til dere der ute!
Hva gjør jeg i kveld?? Etter en våt opplevelse av å bade en sommer- skitten gutt og fått han i seng, sitter jeg nå her og ser på tv samtidig. Ellers krysser jeg alt jeg har for at tanta ikke kommer om ca en uke og to streker på pinnen. Men har desverre en dårlig følelse, d kan bare ikke gå så fort. Tok ut staven i februar, men har først nå fått positiv EL. Detta blei veldig langt men sånn er tankene i dag.... Er vel derfor vi er her eller??

EngeLykke skrev:
God kveld:) mange tanker rundt svangerskapet. Føler meg veldig heldig som har blitt gravid igjen. Skulle bare ikke gå så fort. Fikk min andre sønn for åtte mnd siden. Med graviditeten kommer det mange bekymringer. Gleder meg til å komme over de magiske tolv ukene, tidlig UL og bare glede meg. Blir så stas å fortelle venner og familie. Vi har bestemt oss for å ikke si det til noen før tolv uker har gått. Vår egen lille STORE hemmelighet :)

Ja da får du to tette, men det kommer nok til å gå så bra, tenk så mye glede de får av hverandre :) De 12 magiske ukene ja, de gleder jeg meg til å passere også, og ikke minst tidlig UL :)

Kattejenta skrev:
God kveld :-) Akkurat kommet meg hjem fra jobb og spist litt middag. Skulle egentlig vært på fotballtrening i kveld, men den ble avlyst. Var jo like greit, passer bra at det er sommerferie fra fotballen nå, så slipper jeg å komme med unnskyldninger for ikke å spille :-) Kan gå litt hardt for seg så tar ikke sjansen på å spille nå... Så nå er jeg plantet godt ned i sofan og ser på unge mødre 

Ja da er det kanskje like greit det ble avlyst. :) Kos deg med unge mødre ;)

Ligger på sofaen og slapper av...prøver å fordøye at jeg er gravid, og fighter røyksuget!! 
Jeg tok ut staven i mai og er allrede gravid, så det er håp ;)

Hjeeeelp, jeg er gravid!!?! 

God kveld til dere alle! Dagen har vært fin, og har ikke så mye symptomer enda. Enda! ;) Jeg er alene hjemme med guttungen, og fikk lagt han til passe tid etter mat og bading. Så nå sitter jeg her foran skjermen da, og litt på nettet i ny og ne. Er litt kjedelig alene hjemme på kveldene. Jeg tenker veldig mye på lille i magen, men er litt redd å for hvordan det blir framover, om det går bra, og alle mulige tanker.... Men jeg har bestemt meg for at dette skal bli som jeg vil, så da satser jeg på det... :) Men dagene og ukene går jo så fort, så det er jo ikke lenge til vi er over de tolv skumle ukene, vi begynner å få mage, og kan bare nyte å være gravide.... :) Ha en fin kveld, jenter. :)

Nr 2?? skrev:
God kveld til dere der ute!
Hva gjør jeg i kveld?? Etter en våt opplevelse av å bade en sommer- skitten gutt og fått han i seng, sitter jeg nå her og ser på tv samtidig. Ellers krysser jeg alt jeg har for at tanta ikke kommer om ca en uke og to streker på pinnen. Men har desverre en dårlig følelse, d kan bare ikke gå så fort. Tok ut staven i februar, men har først nå fått positiv EL. Detta blei veldig langt men sånn er tankene i dag.... Er vel derfor vi er her eller??

Krysser fingrene for deg, og at du får to streker til uka :) Og jo, det er da en stor sjanse for at det kan klaffe!! :-D

mammam!a skrev:
Ligger på sofaen og slapper av...prøver å fordøye at jeg er gravid, og fighter røyksuget!! 
Jeg tok ut staven i mai og er allrede gravid, så det er håp ;)

Hjeeeelp, jeg er gravid!!?! 

Kjenner jeg er glad jeg aldri har røyket! :-P

Og JA, DU ER GRAVID!!! :-D

Lillian84 skrev:
God kveld til dere alle! Dagen har vært fin, og har ikke så mye symptomer enda. Enda! ;) Jeg er alene hjemme med guttungen, og fikk lagt han til passe tid etter mat og bading. Så nå sitter jeg her foran skjermen da, og litt på nettet i ny og ne. Er litt kjedelig alene hjemme på kveldene. Jeg tenker veldig mye på lille i magen, men er litt redd å for hvordan det blir framover, om det går bra, og alle mulige tanker.... Men jeg har bestemt meg for at dette skal bli som jeg vil, så da satser jeg på det... :) Men dagene og ukene går jo så fort, så det er jo ikke lenge til vi er over de tolv skumle ukene, vi begynner å få mage, og kan bare nyte å være gravide.... :) Ha en fin kveld, jenter. :)

Jeg og eldste barnet mitt er også hjemme alene, deilig dei innimellom også syns jeg :)

Du mener ukene kommer til å gå fort ja! Håper du har rett.. Syns det har gått veldig tregt hittil!!  Ha en fin kveld du også! :)

Slapper av etter en hektisk dag på sykehuset,ser litt tv vimser på nette  og planlegger åretsferie turer  skal bare på 3 turer  gitt to laaaaaaaaaaange bilturer og en til tyrkia,ser litt mørkt på de bilturene særlig den siste for da drar jeg og  bonusguttene mine på tur alene,men satser på at formen er såpass at de går greit..
Gleder meg som mangen andre her inne  til uke12 er passert også gleder jeg meg til å få gravidmage en struttende fin  en  :)

*Belle* skrev:

Lillian84 skrev:

Jeg og eldste barnet mitt er også hjemme alene, deilig dei innimellom også syns jeg :)

Du mener ukene kommer til å gå fort ja! Håper du har rett.. Syns det har gått veldig tregt hittil!!  Ha en fin kveld du også! :)

Ja, jeg satser på det. Når jeg ser tilbake, syns jeg det gikk fort forrige gang, men nå går det jo litt til og fra, men det er vel fordi vi alle er litt nervøse og spente, jeg er iallefall det. :) Ja, det er egentlig nydelig å være alene hjemme mens mannen jobber overtid, men syns det kan være litt slitsomt når jeg lager middag og rundt legging, men jeg setter ikke lista så høyt til bare oss to.... :) Nå er det snart natta, tror nesten det er de trøtte symptomene som kommer over meg nå, for jeg pleier aldri å være trøtt gjennom hele dagen, men det har jeg vært idag.... Får ikke håpe det blir en vane.... :) God natt. Skravles i morra, alle sammen.

Back
Topp