God krem mot pigmentflekker?

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har forsøkt å være forsiktig i sola i år siden jeg vet man lettere får pigmentflekker i huden når man er gravid, men på tross av solfaktor 30 og begrenset med soling, har jeg fått noen stygge skjolder i panna og på kinnbena.

Noen som har erfaring med kremer, eller annet som faktisk virker på pigmentflekker?
 
Har ikke så mye erfaring på meg selv, men har hørt det skal gå med noen av behandlingene som man kan få hos hudpleier (obagi? bla.a). Ellers tror eg både babor, equviense ol. har produktserier for å minske pigmentflekker. Ta en tur til hudpleier til høsten - slik behandling bør tas om vinteren :)
 
Jeg sliter med pigmentflekker i ansiktet!:-( Fikk d for noen år siden.. tror d var pga p-pillen. Fått litt mere nå. Var innom en hudpleiesalong og hørte, og der sa de at jeg sku vente m å kjøpe krem mot det til etter jeg har født og til sommeren er over..
 
Jeg får bestille meg en time hos hudpleier til høsten og se hvilke råd de kan gi meg der :) Er vel ikke annet å gjøre nå enn å fortsette å være forsiktig med soling og håpe at det ikke blir så mye værre.
 
Eucerin har egen ansiktskrem mot pigmentflekker.
Den bruker jeg :) Veldig bra!!! Kjøpes på alle hudpleiesalinger og apotek
 
Jeg får bestille meg en time hos hudpleier til høsten og se hvilke råd de kan gi meg der :) Er vel ikke annet å gjøre nå enn å fortsette å være forsiktig med soling og håpe at det ikke blir så mye værre.

Er ikke så mye å gjøre med det nei, evt bo i Bergen for her er det jo ikke mye sol ;) Knegg ;) Har holdt meg helt unna solen i år, ser ut som et lik :p Har vært så redd for pigmentflekker, så fult med solkrem den lille tiden eg har evt vært ute. Jaja, får satse på å bli brun og fin til neste år ;) :)
 
Aldri hørt om at man kan få det, jeg. Det ser ut som jeg har vært noen mnd i syden, men det skal sies at jeg blir brun bare av å se at det blir sol på værmeldingen. Flaks at jeg ikke har fått noen pigmentflekker, men jeg har fått dosa mi med andre rariteter i dette svangerskapet. Lykke til hos hudpleier eller med rådføring hos apotek :)


Venter ei lita frøken 8. Juli :)
 
Tipper Weleda har noe du kan bruke om du googler :) naturlige og gode produkter fra helsekost!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
 
Back
Topp