Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: iselinn88Ja nei jeg har prøvd sånne krøller men får det ikke til..[X(]
fint med rettetang krøller..men er ikke så lett å gjøre det selv kanskje [:)] så var vell ikke så mye hjelp fra meg her :p hehe..bruker kun tang som jeg har kjøpt gjennom jobben, og de er ikke så billig, desverre..
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
ORIGINAL: iselinn88Ja nei jeg har prøvd sånne krøller men får det ikke til..[X(]
fint med rettetang krøller..men er ikke så lett å gjøre det selv kanskje [:)] så var vell ikke så mye hjelp fra meg her :p hehe..bruker kun tang som jeg har kjøpt gjennom jobben, og de er ikke så billig, desverre..
ORIGINAL: iselinn88Søta...[:D]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
skulle gjerne komt å hjelpt deg, hehe...[:)]
ORIGINAL: H i l l aTusen takk for svar,da skal jeg virkelig vurdere den,VELDIG bra pris på den[:D]
Har denne: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/harstyling/BA271CE/babyliss-krolltang Funker som fjell den[;)][:D]