God jul!

Myra90

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Marshmallows2021
Junibollene 2023
God jul til alle juni-mammaer! Tiden har virkelig flydd, og her sitter vi med unger som er halvveis til ettårsdagen!! Sjukt. Men også en veldig spennende tid, nå «skjer det ting» hele tiden føler jeg! Nye ferdigheter stadig oftere, de er med, har humor og humør;)

Ønsker dere ei god og fredelig julefeiring, og et riktig godt nyttår!

Hvordan feirer dere?
Vi feirer hjemme så vi får lagt ungene her, enklest det. Ulempen er at vi må shine huset og steike ribba, og sånne ting føles ganske umulig med to små som krever oss på forskjellig vis! Lurer nesten på om svigers må være barnevakt om vi skal få dette juleselskapet i havn i morgen etm :hilarious: Føler de roter utover raskere enn vi klarer å rydde!
Hadde jo egentlig vært like godt å dra til svigers for å feire jul der.. jaja. Blir nå jul læll!
 
Helt enig, ting skjer FORT! Jeg og junior var borte hos oldemor i tre dager denne uka, og pappa bar helt sjokkert hvor mye mer bevegelig han hadde blitt bare på de få dagene. Kjempegøy!!

Vi skulle egentlig på tidenes hyttejul med hele svigerfamilien, er rundt 30pers, men så fikk mannen korona, og når vi kom hjem ble jo vi og smitta, så jeg ble syk i går, og så på kvelden at, joda, lillegull var også smittet. Tok bare test av litt sikkel, ble allikevel positiv. Så nå har han fått feber for første gang i livet, 39.5, ikke rart han var misfornøyd i senga. Så dette kan bli en interessant jul, siden vi skulle vekk hadde jeg jo ikke handlet inn noe mat, så får se hva jeg finner i fryseren…

God jul:greet008
 
Back
Topp