God jul

Lilleheg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
Hei hei.
Bare innom for å ønske dere god jul. Har vært mye jobb,unger og kjæreste i det siste så har ikke hatt tid til å være her inne.

Har periodevis ekstrem kvalme. Går ut over nattesøvnen. Kjæresten satt oppe med meg ei natt for han ville passe på meg siden jeg var så kvalm.:Heartbigred
Eksen har barna på overnatting så de får pyntet juletreet sammen. Og jeg får litt avlastning fra barna. Veldig spent på hvordan ene sønnen min reagerer på en liten en igjen. Han har adhd og veldig krevende til tider. Minstemann på 6 år begynne å ta litt etter han. Usikker på om han bare tar etter,eller om han også har en diagnose.

Ble litt avsporing her.

Ha en fin kveld.

God Jul til deg og dine også :Heartpink

Alltid spennende og se reaksjoner :happy:
Har en eg er tante til med adhd - han ‘adopterte’ min minste og var så glad når lille skulle komme til verden :Heartpink
Han er voldsom og litt skremmende for de små, men han ønsker de alt godt og er veldig kjærlig samtidig :Heartpink

Kan fort gå godt :happy:

God jul alle! :greet008

Godt du får litt avlastning Lilleheg :Heartred

Har tatt meg feriedag på jobb i dag, så nå skal det vaskes, ryddes og pyntes. Vi skal ha julaften her i morgen.

God jul alle sammen :santa Håper alle får en fin og rolig dag i morgen! Og lykke til til alle dere som skal dele den gledelige nyheten med familie :Heartpink

Back
Topp