God jul!!:-)

Bollapinnsvin_83

Glad i forumet
Mailykke <3
Marsboerne2017
Vil bare ønske alle flotte mamma'er her inne en riktig GOD JUL!!! :-) for flere av oss er d første jul med barn, for andre har dere allerede startet tradisjoner...:) j håper alle får en minnerik og koselig julefeiring med deres nære...:)

J har vært litt lite aktiv den siste tiden, og kommer til å være d resten av dette året da j heller vil prioritere familiekos og legge bort tlf litt innimellom:)

Riktig god jul til alle maimammaer!

Vi starter egne tradisjoner i år og har invitert inn våre familier til gårds ❤️

Mange klemmer fra Lillegutt og meg :)

God jul til alle sammen:-)
Her skal vi til mine foreldre, med min familie:-)

Åh riktig god jul alle sammen❤️
Tenk at det er jul allerede.... Får gåsehud og må klype meg i armen altså.

Jeg er så lykkelig. Vi har skapt vår egen familie- livet er fullkomment !

Nyt tiden ,
logg av mobilen- for å logge på livet :)
Det skal jeg.

God jul til dere alle !

Jaaa :D første jul med en liten i hus :D vi pynta treet i går og da måtte jeg tørke en liten tåre bare fordi vi er en familie denne jula, ikke bare et par :o *har visst blitt lettrørt*

Er det bare meg eller er det flere som gleder seg mer til å hjelpe mini å åpne sine gaver enn å åpne sine egne? :p

God jul til de flotte mai-mødrene og mai-gullene <3

Jaaa :D første jul med en liten i hus :D vi pynta treet i går og da måtte jeg tørke en liten tåre bare fordi vi er en familie denne jula, ikke bare et par :o *har visst blitt lettrørt*

Er det bare meg eller er det flere som gleder seg mer til å hjelpe mini å åpne sine gaver enn å åpne sine egne? :p

God jul til de flotte mai-mødrene og mai-gullene <3
Jeg er veldig spent på Lillegutt sine gaver men min niese på 2,5 år kommer til oss. Jeg har bestilt en fotobok med bare bilder av henne fra nyfødt til nå. Jeg gleder meg så vanvittig til å se henne og morens reaksjon- regner med det blir mange våte øyekroker ❤️Jeg sippa som en unge da den kom i posten, selv om jeg selv har laget den :p

Jeg er veldig spent på Lillegutt sine gaver men min niese på 2,5 år kommer til oss. Jeg har bestilt en fotobok med bare bilder av henne fra nyfødt til nå. Jeg gleder meg så vanvittig til å se henne og morens reaksjon- regner med det blir mange våte øyekroker ❤️Jeg sippa som en unge da den kom i posten, selv om jeg selv har laget den :p

Hehehe så herlig :D og for en fantastisk gave!

God jul alle sammen!!!

Jula blir bare gøyere og gøyere jo større barna blir!!! I år skjønner snuppa ikke så mye, men til neste år og etter der igjen, da blir det super spennende!!!

Kos dere sammen og nyt juleferien!!

Ha en riktig god jul alle sammen ❤️

Vi feirer jul hos foreldrene mine, og så bærer det av sted til Thailand i en måned. Åh gleder meg sånn til sol og varme. :cool05
Men gleder meg også veldig til gutten vår sin første julefeiring. Det blir så kos. Endelig er vi en egen familie og kan lage våre egne tradisjoner.

Kos dere masse folkens og nyt juletiden.

Klem fra meg

Ha en riktig god jul alle sammen ❤️

Vi feirer jul hos foreldrene mine, og så bærer det av sted til Thailand i en måned. Åh gleder meg sånn til sol og varme. :cool05
Men gleder meg også veldig til gutten vår sin første julefeiring. Det blir så kos. Endelig er vi en egen familie og kan lage våre egne tradisjoner.

Kos dere masse folkens og nyt juletiden.

Klem fra meg
Ha en kjempe fin tur til Thailand, Adele.
Må ærlig innrømme at jeg er sjalu. VELDIG!!!

Gleder meg til å høre om turen når du kommer hjem :)

God jul alle sammen!! Blir koselig med første jula. Men neste år blir det nok enda morsommere da hu skjønner mer. Men jeg skal kose meg med at det er lite å stresse med når hu ikke har noen forventninger ;)
Kjenner julestemningen kommer snikende for første gang på flere år :)

God jul til alle dere flotte Maidamer! :)
Vi gleder oss stort til jul, selv om lillegutt ikke forstår så mye så gleder det meg å følge storebror på 4år. Han er i ekstase om dagen, og gleder seg stort til jul. Husker selv godt hvor mye jeg gledet meg til jul bår jeg var lita :)

Riktig god jul alle sammen :D

Her skal vi alle 3 (x sambo blir med han også) til hun ene søsteren min, svogeren min og barna dems, og dit skal også mamma, min andre søster og barna hennes :) Gleder meg veldig til lillemann sin først jul :D

Back
Topp