God jul!

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ville bare ønske alle en riktig god jul og et godt nytt år.
Her er det så travelt at det går rundt for meg, så tenkte jeg skulle sende en hilsen til dere.
Håper julefeiring og nyttårsfeiring går over deres forventninger og at det ikke er så kaotisk for dere som det er her...

Jeg har nemlig klussa litt med en strikke-gave til nevøen min. Strikket 2 stk jakker for det ble feil str hele tiden :-/ så har blitt utrolig forsinket. Ikke nok med det så kom jo julekaker, julevask og julegaver som en storm på meg. For å toppe det hele så sliter sondre med øreverk, så har blitt kvelder hvor ingenting blir gjort - så får jo ikke sjans til å fullføre noe :-P

MEN snart er det jul dere! Barna våre er/blir snart 5 mnd +. De er så store blitt! Første jula deres - mon tro de liker gaveåpning ;)

God jul herlige mennesker
1387730391034.jpg

❤ Sondre 29.07.13 ❤

God jul il deg også!:D her har nissen først kommet opp i dag og juletre har vi droppa i år ;) noen snar veier får vi ta i år :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God jul Kos deg selv om det ble mitt stress, det er alltid litt stress før jul. Håper du kan la julefreden senke seg og kose deg med familien din❤️

God jul :D
Vi har ikke en gang henta inn juletreet og huset ser du i stjernene hvis du ser godt etter for her er virkelig ALT
OPP NED... ;)
Jaja.. Jula kommer vel i år og - desverre.... :p

Back
Topp