God Jul!

idabh

Glad i forumet
Her er juleferien godt i gang så blir ikke så mye BV:) Ville bare ønske alle damer og spirer en riktig god jul! Og et spennende nytt år med voksende mager og hyggelige BV timer:)

Oppdaterer når jeg har vært på organ UL den 29 des, kryss fingrene for en frisk spire:)

God jul til deg og din famile =)

Goood Jul :D Kos deg masse :)

God jul til deg og dine. Håper dere får en fin feiring. Og masse lykke til på UL *krysser* :)

God jul til deg og dine 

og god jul til alle dere andre 

God jul alle sammen :)

Blir nok ikke så mye her i jula jeg heller, men håper å se dere alle igjen over nyttår!

God jul :)

Og håper da på en koselig oppdatering på min bursdag :D  (typisk  nok født 29, des)

håper dere får en kjempe fin jul og gode nyheter 29 des :D

Du må ha en riktig god jul :) Kos deg masse med god mat og godt selskap!! Blir spennende å høre oppdatering om hvordan UL var :) Du er vel en av de første her inne som skal på ordinær UL? Krysser fingre for bare godt nyheter!! *juleklem*

Takk for det:) Det er ikke ordinær UL men organ UL for å sjekke bla hjertet (pga storebror). Ordinær skal vi på først den 13 januar:) (fredag den 13, iiiiiiiiiiiiiiiik!)

Kaktus_86 skrev:
Du må ha en riktig god jul :) Kos deg masse med god mat og godt selskap!! Blir spennende å høre oppdatering om hvordan UL var :) Du er vel en av de første her inne som skal på ordinær UL? Krysser fingre for bare godt nyheter!! *juleklem*

Goooood juuul!!
og lykke til på ul emoticon

Masse god jul til deg og familien!  

Så får dere ha lykke til på UL *krysser fingrene*

emoticon   GOD JUL!!  emoticon

Og lykke til på ul!! 

LykkeligMamma83 skrev:
emoticon   GOD JUL!!  emoticon

Og lykke til på ul!! 

Back
Topp