God Jul

Lisee

Elsker forumet
Ok, lilla, da tar jeg ansvar og starter en ny tråd så vi får litt mer liv her inne[;)]

Har akkuratt vært ute og kjøpt den siste julegava. Det blei svigermor som var igjen til slutt i år. Fikk også handla inn mye av maten til jul, så nå "bugner" det i kjøleskapet av alt for mye greier... En handler og ordner mye mer enn det man trenger, men så er det jo jul bare en gang i året da[:)] Nå skal vi bare få kjøpt oss et tre, så er vi i mål.

Vil benytte anledningen til å ønske alle dere februarmammaer en riktig god jul!!![:)]
Håper dere får en kjempefin feiring!
Tenk til neste år er vi alle en mer i familien[:)]

GOD JUL!

ja goooooooood jul ja[:)][:)]

skal å få tak i tre i morgen[;)] da blir det litt mer "julete"her i huset!hehe[:)]
har lagt på juledukene ikveld,å juleputer i sofaen...ble kjempekoselig![:)]

Må få litt mer liv her ja [:)]. Dere er jo alle superorganiserte... Jeg har ikke begynnt på gavene enda og skal ta dem alle i morgen. Jobber mye bedre under press.... Har hele 10 tanteunger, tre søstre, bestemor, foreldre å kjøpe til så det blir nok travelt ja! Mannen min og jeg skal ikke kjøpe noe til hverandre da vi skal ha nytt tv i januar [:'(].

Har dere kjøpt juleantrekk eller? Jeg kjøpte en kjole fra hm som jeg skal prøve på nå. Satser på at den passer [&:].

Riktig god jul ja [;)]

Jeg var ferdig med julehandelen på mandag jeg, men har ikke kjøpt tre enda, skal gjøre det i morgen tenker jeg.
Har pynta og vaska ferdig da, men dårlig med julebaksten i år gitt....

Ja ja, det blir vel jul i år også kanskje..

Ønsker dere alle en kjempefin jul[:)]

lite liv her enda jo....

vil også ønske dere alle ei riktig god jul. og nyt jula[:D][:D]
syns også de er veldig lite liv her [&:]

GOD JUL alle sammen

Jeg var ferdig med siste julegavene i går, selv om jeg bagynte tidlig med de.. Har ikke bakt noenting i år, men vi skal overnatte hos svigers i 3 dager og de har ordnet alt..
Jeg skal bare kooose meg!!

Hei jenter!!
Nå er alt i boks, så nå kan julen bare komme [:)]
Puh, blir sliten av det stresset her jeg, når jeg må drasse rundt på en basketball under genseren [;)]

God jul alle sammen

GOD JUL[:D][:D][:D]

Back
Topp