God Jul til de beste jentene!!m bilde

Mamma Propell

Glad i forumet
Har en liten pust i bakken, og benytter den til å ønske alle gode, snille og støttende jentene her inne en GOD JUL! Dere er fantastiske alle som en, på deres egen spesielle måte. Er faktisk godt å vite at uansett hva livet måtte by på av godt og vondt, så føler jeg at jeg kan komme inn her til jentene mine, og få gode råd, trøst og komplimenter på en dårlig dag. Måtte septemberforumet vårt alltid være her, og vi alltid ha hverandre[:D]

Her har snøen lavet ned i to døgn, non stop, så nå er huset innhyllet i et hvitt teppe som rekker opp til vinduskarmen på utsiden- KOSELIG. Pakkene er under treet, huset ryddet, ungene badet, og kaken snart i ovnen. Verdens beste samboer, og kokk, tar seg heldigvis av maten, så nå begynner skuldrene å senke seg ,omsider.

Måtte dere alle få en magisk julekveld, juleklemmene varme, julematen smake, pakkene glede og takknemligheten råde, med alle dere er glad i.

God jul fra mamma propell og småtrollene

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Kjempefint bilde av de nydelige guttene dine! [:)] God jul til dere også!

[:D][:D]

Så koselig julehilsen da Mamma Propell!! Håper dere har hatt en fin julehelg dere også [:)]
Og btw, hvor er de duffelcoatene fra??? NYDELIG!

ORIGINAL: *Perlemor*

Så koselig julehilsen da Mamma Propell!! Håper dere har hatt en fin julehelg dere også [:)]
Og btw, hvor er de duffelcoatene fra??? NYDELIG!

Julehelgen gikk bra, med mye kos å god mat, men romjula ser ut til å gå ivasken, den er nemlig sabotert av vannkopper. Er sånn ca 48 timer siden jeg sov sist....så go jul ja[8|][:(] Neida, får jo sovet litt innimellom, men vannkopper er FÆLT for stakkars små guttekropper.

Duffelcoatene er forresten fra Sparkjøp[:D] Kjempenydelige, og godt foret så de gir litt varme også.

FFine gutta. Man ser det ikke er store aldersforskjellen på dem!!

Back
Topp