God jul og et godt nyttår!

SB93

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Vil ønske dere alle en riktig god jul og et godt nyttår med de fine små![emoji4]

God jul, fine damer! Kos dere masse med barn, familie, kjente og kjære i dag. I dag er magisk! Glede, håp, latter og smil - nyt!

Vi startet dagen med å finne strømpe og en pakke fra nissen. 2 åringen har sovet dårlig i natt, for han har gledet seg sånn, finingen vår. :) Så gikk vi ned og fant ut at nissen hadde lagt maaaaaange pakker under juletreet. Han er utålmodig, må kjenne litt i ny og ne, men godtar med et grynt at han må vente. :D

Nå skal vi snart spise en bedre frokost, så ut og se at nissen har spist grøt og svart på brevet vi la ut. Den gleden og gløden i i de små ansiktene denne høytiden er bare ubeskrivelig for en mamma. Jeg gleder meg, jeg gleder meg, VI gleder oss! :)

God jul, fine damer! Kos dere masse med barn, familie, kjente og kjære i dag. I dag er magisk! Glede, håp, latter og smil - nyt!

Vi startet dagen med å finne strømpe og en pakke fra nissen. 2 åringen har sovet dårlig i natt, for han har gledet seg sånn, finingen vår. :) Så gikk vi ned og fant ut at nissen hadde lagt maaaaaange pakker under juletreet. Han er utålmodig, må kjenne litt i ny og ne, men godtar med et grynt at han må vente. :D

Nå skal vi snart spise en bedre frokost, så ut og se at nissen har spist grøt og svart på brevet vi la ut. Den gleden og gløden i i de små ansiktene denne høytiden er bare ubeskrivelig for en mamma. Jeg gleder meg, jeg gleder meg, VI gleder oss! :)
Helt magisk når de er litt større enn våre minste altså! Her kom også 2-åringen inn på soverommet vårt med strømpa si og lurte veldig på hva dette var for noe! Fikk den og ei julegave under treet og det var såå stas. Hu er superspent på om nissen kommer med gaver i kveld.. Fikk en liten snartitt av nissen som lusket rundt huset hos bestefaren sin i går og hu var i ekstase! [emoji16]

Vi skal lage ordentlig julelunsj nå etterhvert og kose oss før vi skal til bort på middag, nissebesøk og alt som hører med!

God jul til alle flotte mammaene og våre fine Mai-babyer <3 Her i huset sliter lille med forkjølelse :/

God jul og godt nyttår alle sammen<3 håper på at det nye året innebærer litt mer søvn enn årets ;) haha!

Back
Topp