God jul allihopa!

Bombus

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Julibarna 2019
Ville bare ønske dere alle en magisk julefeiring :santa Gleder meg til å høre hvordan dere som avslører baby nyheter i dag og hvordan det ble mottatt :happy090 selv har jeg pakka inn et bilde av mini som har på seg en body med skriften: storebror juli 2019. Gleder meg til å få telefoner senere, om de leser på bodyen i det hele tatt that is, hehe! :knegg:

Ville bare ønske dere alle en magisk julefeiring :santa Gleder meg til å høre hvordan dere som avslører baby nyheter i dag og hvordan det ble mottatt :happy090 selv har jeg pakka inn et bilde av mini som har på seg en body med skriften: storebror juli 2019. Gleder meg til å få telefoner senere, om de leser på bodyen i det hele tatt that is, hehe! :knegg:
Så koselig måte å break the News på! Teller ned dagene til vi skal annonsere. Gooood jul alle :happy:

God jul :santa her vist de fleste det alt. Så ingen stor break the news her gitt.

Hos oss ble nyheten godt mottatt:)svigermor og svigerinne mistenkte det allerede siden jeg har vært så trøtt. tror egentlig ikke noen syntes det kom som et stort sjokk. veldig koselig å dele en slik nyhet på julaften, så krysser vi fingrene for at alt går greit til juli

Last edited:
Ja, det ble en koselig stund utav det. Hadde jo sendt med bilder til folk vi ikke var med, og det var så vidt svigermor fikk budskapet med seg, før hun la det fra seg og plutselig leste storebror og kastet seg over det på ny :laughing002 Pappa så det heller ikke, så der måtte min svigerinne fortelle at han måtte lese på bodyen :laughing002 men nyheten ble godt mottatt :D Andre som delte nyheten i dag? ?

God jul til dere:Heartred
Ble ikke noe deling av nyhet på oss, jeg hater sånne greier å syns det er så kleint, her vet familien det allerede. Andre bryr meg ikke, så blir ikke noe facebook status heller. Men vi hadde en utrolig fin julaften og formen min var faktisk ganske grei ut på dagen, så det var veldig koselig å få spist god mat og pakket opp pakker sammen med 3 åringen, som var sååå fornøyd:D
Håper dere alle får en super romjul og godt nytt år!

God jul! Jeg delte nyheten med min bestevenn, som er den eneste som vet det pr nå. Tenkte på å si det til mormor, da det mest sannsynlig er hennes siste jul men jeg får heller overraske henne en helt vanlig dag istedenfor :)

Back
Topp