God jul allerede?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
På jobben prøver vi alltid å si noe mer enn hadet til kunder, så i helga sier vi god helg, til de som er syke sier vi ofte god bedring, til de som skal på reise sier vi god tur osv.

Men idag skulle vi begynne å si god jul, hva syns dere om det? For tidlig eller passer det nå? Kan nevne at vi har ikke direkte snøvær og for det meste slaps så føles ihvertfall ikke for min del som jul helt enda

På jobben prøver vi alltid å si noe mer enn hadet til kunder, så i helga sier vi god helg, til de som er syke sier vi ofte god bedring, til de som skal på reise sier vi god tur osv.

Men idag skulle vi begynne å si god jul, hva syns dere om det? For tidlig eller passer det nå? Kan nevne at vi har ikke direkte snøvær og for det meste slaps så føles ihvertfall ikke for min del som jul helt enda
jeg tenker det kommer an på om det er stor sannsynlighet for at dere ser den kunden igjen :) om det er det, så tenker jeg jo kanskje det er litt tidlig :) men om det med stor sannsynlighet blir den siste gangen før jul, er det jo riktig :)

Helt greit. Jeg er skikkelig i julestemning i år og hadde akseptert det fra 1 des i år...

jeg tenker det kommer an på om det er stor sannsynlighet for at dere ser den kunden igjen :) om det er det, så tenker jeg jo kanskje det er litt tidlig :) men om det med stor sannsynlighet blir den siste gangen før jul, er det jo riktig :)
Tja man vet jo aldri, mange kommer også innom for å kjøpe julegaver nå.

Jeg følte også det var litt tidlig med har vist en del kollegaer som har skikkelig julestemning

Hade nog Vænta till mandag da tenker eg det er greit og si god jul. Uken før jul

Synes det er bare koselig, men kommer veldig an på hvor du jobber:p butikk må være midt i blinken.

jeg er selv litt engstelig for å støte noen. Hva hvis de ikke feirer jul eller bursdag osv:) eller er alvorlig syke (jobber i helsevesenet)

Jeg synes det er lov nå, til de jeg ikke ser igjen før etter jul. Til de jeg treffer igjen innen den tid så er vi fortsatt bare på 'snakkes'.

God Jul er jo bare hyggelig å si, og det er jo jul selv om ikke alle stedene har snø:happy:

Jeg hadde nok gått for "god helg" i dag og latt "god jul" vente over helga sånn personlig. Selv om vi har snø nå og skal få regn over helga ;-)

Ja har gått i god jul på jobben min også en stund, første dagen jeg hørte det var det rart. Men nå sier alle det. Er kjempe hyggelig syntes jeg[emoji4][emoji93][emoji319]

God jul er innafor siste ukene i desember.

På min jobb fortsatte kundene og si godt nyttår når vi var kommet i slutten av februar. Det er ikke innafor synes jeg :p

Kommer helt an på om man ser de samme igjen før jul. Vet ikke hva du jobber med

Back
Topp