God jul ❤️

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
God jul alle februar damer :santa:rendeer

Håper dere alle får en fin juleaften, og romjul❤️

Hva er deres juleplaner? Juleformen(gravidformen altså)?
Og julegleder, og sorger denne tiden? ❤️


:rendeer:santa
 
God jul til alle ja ❤

Formen er fin, litt vanskelig med diabetes i jula, men skal nok klare dette.
 
God Jul ♥️
Gravidformen er som de siste ukene, tung og fullt av kynnere, må prøve å roe ned mer de siste ukene nå:angelic:
Vi er heldigvis bedt til naboen i morgen, så kan komme til dekket bord, og dra hjem når jeg blir for sliten :) Blir nok koselig, julefeiring med svigers og svoger + mannen og storebror på 11 ♥️
Kos dere så mye alle :love7
 
God jul! Gleder meg til i morgen når barna våkner :) Gleder meg til julematen, men har dessverre fått kvalmen tilbake, så håper den holder seg unna under julemiddagen :)
 
God Jul :) her blir det en tidlig julefeiring med ungene før mannen skal på jobb og gå rundt 2
 
God jul!:greet008 Gleder meg aller mest til maten idag :D Juleformen er midt på treet. Veldig sliten og vond i kroppen, men holder ut :)
 
God jul ❤️

Her blir det middag med samboer og lillemor, gravidformen er "mildt sagt" gravid :hilarious: Fint med en rolig julaften.
 
Håper dere hadde en fin aften og at romjulen blir koselig og rolig ❤️
 
God jul! Formen er sånn midt på treet, men vi har heldigvis lagt opp til en ganske rolig julefeiring. Det verste nå om dagen er egentlig at jeg sover så dårlig om nettene at jeg går rundt og er litt sånn trøtt gravid-zombie hele dagen.
 
God jul ❤️
Vi har ikke så spesielt travel jul. Har vært hjemme til nå og i morgen reiser vi videre til mine foreldre. Vi skal innom en av mine venninner på julelunsj på veien dit. Ser an litt hvor lenge vi orker å være hos mine foreldre. Vurderer å bli til nyttår. :)
 
Vi har hatt en rolig jul. Eller det vil si så rolig som det blir med 2 små
Var bare oss, ei venninne og svigerfar på julaften.
Kun svigerfar som ble til julemiddagen (den ble fortært etter sengetid siden ungene ikke tåler sene kvelder)

formen er fin, men tåler visst ikke for lavt blodsukker lengre, merket det da jeg var på jobb i går, og gjorde som vanlig å vente med frokosten til jeg kom på kontoret, men det gikk ikke. Så må visst legge om rutinen litt de siste ukene.
 
Her fikk barna og jeg omgangssjuken lille julaften :hello2 (selvfølgelig i bilen på vei hjem). heldigvis ble de friske i løpet av natta, men jeg lå hele dagen så selskapet ble flytta hit og jeg var oppe et par timer i 18-tia så fikk sett de pakka opp gaver. Håper vi er kvitt dèt for en stund og at jeg ikke trenger å spy på den måten igjen med den magen her igjen :eek:
 
Back
Topp