Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg ja alle sammen :)lillepolly skrev:
Jeg og kjæresten var på bytur igår ute og spiste og på kino. Veldig koselig!
I kveld er planen taco og tvkos med fyr i peisen. Regner som bare det her nå og er ganske surt og kaldt!
Tenkte å surfe nettet litt for noen koselige strikkeoppskrifter. Fant et så utrolig nydelig alpaka-garn på butikken her tidligere idag i brunt og grått så skal se om jeg finner noe jeg vil strikke. Hatt strikkestopp en stund nå. Tenker det skader ikke å ha mange prosjekter i ventetiden selv om de kanskje ikke blir fullført ;)
Ellers skal jeg og svigermor pusse og male noen møbler til barnerommet. Kommer sikkert bilder etterhvert som rommet blir ferdig tenker jeg ;)
God helg til deg også :) Så koselig med formiddagskino! Jeg har vært å hentet babypakken fra Rimi nå! Det er mye varer i disse gratispakkene altså :D Har fra før bam, apotek1 og Kiwi sin! Og handlet inn garn til å teste ut den mye omtalte Skappelgenseren!! Mitt største strikkeprosjekt hittil, så gleder meg til å sette i gang! Ellers blir det nok videre ruging her i huset! Men koser meg med å gå hjemme og putle på med ting og tang! Fortsatt litt igjen før alt er klart, så helt greit at hun holder seg i magen litt til :)Kristin_S skrev:
Fru H skrev:
I kveld er planen taco og tvkos med fyr i peisen. Regner som bare det her nå og er ganske surt og kaldt!
Tenkte å surfe nettet litt for noen koselige strikkeoppskrifter. Fant et så utrolig nydelig alpaka-garn på butikken her tidligere idag i brunt og grått så skal se om jeg finner noe jeg vil strikke. Hatt strikkestopp en stund nå. Tenker det skader ikke å ha mange prosjekter i ventetiden selv om de kanskje ikke blir fullført ;)
Ellers skal jeg og svigermor pusse og male noen møbler til barnerommet. Kommer sikkert bilder etterhvert som rommet blir ferdig tenker jeg ;)
Jeg har nettopp startet med denne vesten til lillemann i baby alpakka silk-garn:
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b21&d_id=33&lang=no
Utrolig deilig og mykt garn da, håper bare jeg klarer å strikke hele. Foreløpig er det ganske enkelt, men jeg får nok be mamma litt om hjelp til de siste kantene rundt ermer og hals :-p
lillepolly skrev:
Fru H skrev:
Jeg har nettopp startet med denne vesten til lillemann i baby alpakka silk-garn:
Utrolig deilig og mykt garn da, håper bare jeg klarer å strikke hele. Foreløpig er det ganske enkelt, men jeg får nok be mamma litt om hjelp til de siste kantene rundt ermer og hals :-p
Hmm, den linken funket ikke... Prøv å sende den på nytt da :) Nysgjerrig :)
Her så går dagene stort sett i amming og kos. I dag har svigermor vært innom med blomst og gave til Emmeth og jentenemammatil2prinsesser skrev:Så det var jo koselig. I morgen skal vi ut og gå trilletur for første gang også bake gulrotkake
HM... Nå da?
Hvis ikke, så kan du gå på garnstudio og søke på "viggo"
=)
Slik blir min da, beklager dårlig mobilbilde:Fru H skrev:
http://i339.photobucket.com/albums/n444/Tanine08/IMG_2891.jpg