God helg!!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Da var fredagen og helgen kommet! =) 
Har dere noen spennende planer?
Jeg skal på bursdagsmiddag med to venninner i morgen før vi skal på jentekveld til ei felles venninne. Kjenner jeg gleder meg skikkelig da jeg ikke har "festet" på ganske lenge nå!

Tenkte å trene i kveld og forberedte Teodor på et lite opphold i barnepassen (det gikk ikke så bra sist, men det er lenge siden og samtidig som vi slet litt med barnehagen..), og han var helt klar for å dra dit. Fikk med en sekk med drikkeflaske og en egen bok. 
Møtte fetteren hans der og han ble kjempeglad, klar for å leke. 
Men så låser det seg helt og innen jeg har skiftet HYLgriner han og nekter å slippe meg av synet. 
Vi gjorde oss klare for å dra, men da skulle han plutselig leke likevel. Og det var helt greit at jeg stod på gangen og drakk kaffe selvom han ikke så meg. Han virket rett og slett redd for at jeg skulle trene (sa også til barnepasseren at han var redd, og han vet ikke helt hva jeg gjør når jeg trener...). Så jeg snek meg til å sykle litt, og så fikk han se på da jeg satt på romaskin noen minutter. 
så får vi prøve igjen en annen gang

Nå er det Idol, kanskje en øl og litt snacks!

He, he, så skjønn! :) Han blir sikkert roligere når han forstår hva du holder på med. 
Jeg trener jo bare her hjemme, og av og til når Alma er hjemme. Da stiller hun meg gjerne tusen spm om ikke pappaen klarer å oppholde henne. Litt vanskelig å svare når jeg er skikkelig andpusten eller gjør noe som er skikkelig tungt:) Hun "trener" av og til sammen med meg også. Og gjør en del bevegelser som kan ligne på de jeg gjør. Utrolig herlig. Og så forteller hun meg at jeg er  flink! :) 

Forøvrig har jeg aldri turt å ta henne med på barnepass på treningssenter, hun hadde sikkert taklet det greit nå, men jeg tror det hadde gått dårlig før hun begynte i barnehagen. Begge mine jenter har (hatt) skikkelig separasjonsangst. Med Luna er det bare å glemme det! Selv om separasjonsangsten hennes har minket littebitt i det siste. 

I dag leverte jeg Alma sent i bhg, hun sov fortsatt da mannen min skulle gå, og jeg ville la henne sove (han pleier å levere). Hun satt og perlet da jeg hentet henne og ville egentlig ikke hjem.. slik er det nesten hver dag- jeg må vente en stund før hun er klar og det gjør meg så glad at hun har det så bra! 

Jeg trente faktisk nivå 1 av 30 days shred her i stad, men da var Alma opptatt av å tegne. Ellers har jeg vært og handlet litt rundt omkring til Almas bursdagsfeiring. Fortsatt ute etter enkle bursdagshatter, noen tips om hvor jeg kan få tak i dem? 

Jeg bor jo i Grorruddalen, og har flere kurdiske naboer. Hun ene har seks barn og jeg har gitt henne en del babyklær etter Luna (hun har en baby som er litt yngre selv). Jeg har vært der og drukket te en gang, og nå kom dattera opp med en fantastisk ris med kylling til meg for tredje gang. Det var så mye at jeg slapp å lage middag i dag:) Nok til oss alle sammen. 
Ja, og søstera mi var på ultralyd i dag og skal ha en gutt! Det betyr at jeg kan fortsette å gi denne naboen min alle typiske jenteklær etter Luna. Føler meg så heldig som skal bli tante igjen- og som har hyggelige naboer:) 

Kos deg massse masse med middag og fest i morra!! :) du har bursdag du vel?:)

Nyt kvelden og kos deg max:)!

Helg eller ikke helg - ikke store forskjellen.. Sambo jobber uansett.. har gjort det i to uker.. 2.helga.. Neste helg bør de være ferdig med denne helgejobbinga!! Gidder ikke være alene med 2 barn, når Mathilde i tillegg er skikkelig pappajente!
Ellers er alt vel - alle er friske:) ! bortsett fra at jeg mistenker at jeg har beinhinnebetennelsen i ene leggen - vondt å gå - upraktisk i disse trilleturtider:p!

Håper Teodor trives bedre i barnepassen etterhvert:)!

Jeg håper min Casper trives i barnepasser når jeg har planer om å besøke elixia igjen fra 1.des:)! ååh blir herlig med spinning:)!!

GOD HELG":)

Så koselig med et godt naboskap almara! =) så herlig!! 
Og så moro med en liten tantegutt på vei =)

Tuttelure: skjønner godt at det er slitsomt alene med begge to! Jeg kjenner jo bare hvor sliten jeg kan bli innimellom bare med ett barn :-p
Bursdag i morgen ja, har bedt Teodor om å lage frokost til meg

Ha, ha! Håper han behandler mammaen sin pent i morgen:) Og du må ha det kjempegøy, dette fortjener du virkelig!! 
Tuttelure, jeg forstår godt at det blir slitsomt. Jeg har vært alene et par ganger i noen dager med mine to, og det er tøft... men det går mye bedre nå som Alma er litt større. Hvordan tar Mathilde det å være storesøster? 

Back
Topp