God helg !

*lille*my*

Glad i forumet
Sitter på jobb og teller ned til jeg kan dra hjem! Blir en rolig helg på meg og lillesnuppa...gleder oss til pappa'en kommer hjem på søndag. Jeg er ikke egnet som alenemor som jeg har vært de siste ukene! I går sov jeg fra jeg la henne kl 19 og til 07 morgenen etter...puh..så lillespiren stjeler all energien min :)  Skal kjøpe meg litt godis så jeg ikke sovner på sofaen i kveld også!

Hva skal dere i helgen da? Håper alle får en fin helg!

Har ingen planer for helga. Har nå tilbrakt en uke på sofaen og kjeder livet av meg. Kan gå turer, men dette triste været gjør meg giddalaus ;)

Det blir vel strikking og avslapping :D

God helg alle sammen!

Blir godt med helg ja, kos deg masse :)

Her skjer det lite, typen jobber i morgen, så merker ikke så mye at det er helg. Ellers skal vi vel bare slappe av og kose oss :) Og på søndag skal jeg sove leeeenge :D

Hei!

Skal bli veldig godt med helg.

Ingen planer :-)

God helg alle februardamer!!

Hei!

Kan noen forklare meg hvordan får kopiert de fine 
"bildene" under signaturen, som forteller hvor langt dere er ?
Er ny og helt blå...

Medusa

Hei! Jeg har arbeidshelg, så skal være på jobb resten av helga Mamma kommer hit imorgen kveld og spiser pizza da

takk for hjelpa, nå fikk jeg det til 

Jeg skal bere glede meg til jeg får hjem go gutten min igjen,,, (min sjarmør har hvert hos besse og mo i 1 uke! :O siden de ikke får sett han så ofte) 

Ellers er jo formen fortsatt sakte stigende (så og si ikke spist på 2 uker og så lavt blodtrykk at jeg ikke kan sitte mange min av gangen) så skal bruke de siste dagene på  å hente meg inn så vi kan ha det mer gøy fremover.. Dra på litt ferie å kose oss..... :D (ferdig på jobb for sommeren i dag)

Back
Topp