god helg

Tutta

Elsker forumet
da var det fredag igjen...går fort disse ukene.
jeg har jobbmessig hatt myye i hodet i det siste, men fått tid til mye ettermiddags-kos og sosialisering med venner.. skal bare være hjemme i helgen og prioritere kos og hus/hage. skal en tur ut å på pizza/øl med mine fine veninner i kveld, og sambo skal på fotball-kveld i morgen..lenge siden vi har vært ute, hver for oss.. skal bli godt..så vi hadde lille-lørdag i går med film&god mat :)
har fri i dag..vi sov til 09..så leverte snuppa kl.10, da skulle de i idrettshallen og løpe fra seg litt :) 
jeg har husrydding på planen, begynt litt oppe.. tenkte få vaska noe støv (som dukker opp igjen HELE tiden :( ) og få satt noen striper i håret.. rekker ikke noe frisør med det første..

hva er deres helgeplaner da??

hei hei :D
startet mårenen med jobbintervju, og sitter nå og venter på at jeg skal på kveldsvakt. Har arbeidshelg så det blir lite tid til rydding og vasking her.. Da er d kjærestetid når det ikke er jobb.. ettersom min lille sønn er hos sin far denne helgen :D

Go helg!! :D

God helg! =) 
Jeg har hatt to netter nå, skulle egentlig hatt 4, men fikk to fridager pga at jeg jobbet påskehelgen. 
Så nå har vi tatt helg, selvom jeg skal jobbe en ekstra dagvakt på søndag!
Mannen måtte levere T i barnehagen i morges, for å rekke jobben i rett tid, jeg kommer hjem fra nattevakt senere enn han må reise. Så hentet jeg T i 10.30-tiden og fikk koselig kaffe- og lekebesøk :-D
Nå har jeg trillet T en tur i vogna, i regnværet, så han skulle få sove litt. han sovnet før jeg rakk og kle på meg, men jeg trillet tur allikeven. Det var godt og komme seg litt ut og jeg måtte rocke litt med rockeringen da jeg kom hjem =)
Snart skal vi hente pappamannen på jobb og ha en koselig fredagskveld med god mat og Norske Talenter- finale! 
Håper alle får en finfin helg!!!

Back
Topp