God helg!

panterinnen

Gift med forumet

God Morgen alle sammen [:D]

Hva skal dere i helgen da???
I dags skal jeg og mamma rydde og vaske hele leiligheten siden vi skal ha visning igjen.
Ikke akkurat mye moro, men får hjelp takk og pris. Kjæresten skal jo jobbe i butikken fram til 1400 så vel.. Får ikke noe hjelp av han da! Håper virkelig det går bra i dag. Har så lyst til å få solgt leiligheten nå og flytte herfra [8|]

Ellers kommer en god kompis av oss senere i kveld. Så da blir det vel bare å slappe av å se filmer og slikt [:D]
Synes det er ganske hyggelig jeg da..
Spesielt når det er så kaldt ute, masse snø og skikkelig vinter [:D][:D][:D]
Kjøpte sånne julestjerner i går med glitter på og det er så pent [:)]

I MOrgen skal vi til tanta til Tom-Stian med julegaver og slikt. Blir sikkert hyggelig det også, er en stund siden vi har sett henne nå så hun er nok spent på hvordan ting går med Sander og slikt [:)][:)]

Hå en fin helg alle sammen [:)]

Jeg skal dra på jobb om en halv time, siden jeg skal jobbe tidlig i morgen skal jeg overnatte der så jeg kommer ikke hjem igjen før klokka 16 i morra. Men så har jeg fri på onsdag og torsdag [:D][:D]

Lykke til med atter en visning,Panterinnen!! Håper dere får solgt snart!!

God helg,alle sammen [:D][:D][:D]

her skal det bare slappes av. har en liten som er syk og syter veldig [:-]
Men men sånn er det når de går i barnehagen får tinga lett da.
Håper dere får solgt etter denne visningen.
Lykke til og god helg [:D]

i dag skal jeg pakke og flytte inn i den nye leiligheten [:D]

Har ingen planer i helga, blir sikkert liggende på sofane og se på sport.
Ikke noe annet å gjøre uansett, DRITTVÆR! [:@]

akkurat nå sitter jeg å venter på at hårfargen skal virke...
skal på julebord i kveld...[:D]
gleder meg litt...men blir jo ikke noe stor fylle på meg i år...hehe
bruker som regel å ta helt av på julebord...tihi[8D]

Hei, hei!

Jeg har vært i byen og handlet gaver..begynner å komme i mål tror jeg. har så stor familie, så det er mye å holde styr på!

I kveld er jeg bare hjemme, og skal selvsagt sitte klistret foran TV når det er håndball...er helt hekta på det!

I morgen skal jeg spille håndball selv, og etterpå skal jeg rette franskprøver sånn at elevene kan få dem igjen.

God helg til dere alle!

Klem, M

Back
Topp