God helg!

lills

Gift med forumet
God helg alle supre jenter og barn!

Her ser det ut til at det blir en fin dag!
Sola skinner, men det har jo vært så ustabilt i det siste at en vet aldri!
I dag skal vi til mamma, for ene bror min kommer hjem i dag! Han er leke-onkel for Sondre!
Det raser og leker så veldig sammen.. Helge er med på så å si alt Sondre vil! [:)]

Blir vel kanskje grilling i dag!
Sondre har nå hatt fri i 3 uker (vel 5 faktisk for vi hadde 2 uker før disse 3 ukene, men han var innom siste fredagen). Vi koser oss alle sammen! Vel, litt krangling og trass er det selvsagt!

Jeg er fortsatt sykmeldt, tablettene har ikke funget så godt enda, og jeg blir egentlig sliten av ingenting...

Håper dere har det fint!

God morgen[:)]

Lillebror er så flink om natten, spiser bare en gang og sover godt..i dag tok jeg han opp kl 8, men tror han ville sovet litt lenger. Storesøster derimot var våken tre ganger hvor i hvertfall en av oppvåkningene handlet om mareritt tror jeg..what to do??

I dag skal jeg bare kose meg! Først på kafè og trilletur med bestisen, så litt shopping og ikke minst skal jeg kose meg med sjokkis på selveste sjokkisdagen[:D]

god helg ja[:)]

i dag kommer odin og silje på overnatting[:)]
vi skal spise middag, leke, bygge hytte.. hehe, ungene skal i boble badet.. det blir gøy!![:)]

Lillian:

De pillene kan det gå måneder før du merker noe virkning. Du må finne riktig dose før den har effekt.
Så vær flink med å ta blodprøver.  Hver 6 uke. og da må du måle  Tsh, fritt T3 og T4
Jeg har det best når min tsh er på ca 1. Kommer jeg nærme 0 så blir det hjertebank og rastløs i armer og bein, (ikke bra)

Så du må bare finne din dose. Jeg tar 100 mg om dagen + 25 mg ekstra en av dagene.
MEN husk at går du gravid så må du DOBLE dosen din. og dagen du føder kutte tvert ned til din vanlige dose

God helg jenter![:D]

God helg ja!

I dag har jeg trillet en tur med Vetle og plukket masse villbringebær til vesla. Hun har for første gang krabbet ut av sprinkelsengen og villle ikke sove på dagen [&:]. Så dette blir jo interessant.

Etterpå skal vi handle litt mat og en tur på sykehuset å besøke oldemor som har brukket armen. Kanskje tar Sofie og jeg en liten sykkeltur i ettermiddag også, hvis været holder. [;)]

God helg[:D]

Eg sitter i sofaen i all stillhet nå[;)]
Ska egentlig rydde litt her, men måtte bare nyte stillheten først! hehe..
Snuppa og pappsen har tatt turen til sentrum og ska en tur på akvariet[:)] Eg kjente at eg ikke orker å trakke rundt i dag så blir heller hjemme og rydder litt[:)]

Mamma og pappa kom hjem fra ferie på torsdag, men vi har enda ikke fått besøkt de da mamma e syk! Ble dårlig de siste dagene på ferien med lungebetennelse og d hele og pappa ble matforgiftet[&:] Kjip slutt på ferien, men men.. de har kost seg for d meste ihvertfall[:)]

Har ingen planer for ettermiddagen så vi får se hva vi finner på[:)] Håper i grunn vi bare har en hjemmelørdag. Bare kose oss i sofaen med lørdagsgodt og kos[:D]

I morgen har vi 1 års bryllupsdag!!!!![:D][:D] Så d ska feires! Ska ut og spise og kanskje på spa[:D] Onkelen og kjæresten ska passe snuppa så vi håper datteren e der så de kan kose seg sammen[:)]

Ha en super helg alle sammen[:D]

God helg til dere alle!![:)][:)]

Jeg skal bare ta det med ro...kom hjem fra sykehuset i går, ligget der siden mandagskveld. Ble lagt inn med hodepine, kvalme og feber og etter masse styr og prøver fant de et virus i spinalvesken min som viste at jeg har hjernehinnebetennelse. Har vært en dryg uke, men er mye bedre nå da[:)] Håper bare lillesnupp blir i magen 1-2 uker til slik at hun ikke blir smitta!

Back
Topp