God helg!! Lørdagsskravlings :))

Ra2

Glad i forumet
Da var vi som enda ikke har født en dag nærmere å få lillebabyen vår i armene :)

I dag har jeg foreløpig ikke gjort noe. Jeg har sovet lenge, deretter dusjet og spist frokost. Nå er sambo gått ut med storebror. De skal gå på ski. Tenkte jeg skulle ta meg en tur å se på han når han øver. Får se hva jeg klarer. Bekkenet er ikke helt på topp i dag.

Ellers ligger det an til en veeeldig rolig dag.

Ha en superduper dag jenter :))

Her sov jeg til 9 i dag. Ei venninne kom og hentet meg, så gikk vi en tur på kjøpesenter og måtte jo ut og handle litt mat. Så nå sitter jeg bare her og slapper max av. Blir en rolig kveld på meg og samboer, lage taco og bare slappe av.

Har forresten passert 38 uker i dag, og det er bare 17 dager igjen til termin:D

God lørdag :)
Her er lillegutt syk så vi har bare vært inne og slappet av i hele dag. Kjedelig men sånn er det.. Har ikke gjort noe husarbeid engang! Men, godt med sånne dager innimellom :)

Ha en fin lørdagskveld!!

Her var det fotballkamp, men etter det kun avslapping :) Kjære var å handlet pizza, snop, pepsi og film så gjett at vi har hatt kosekveld her :) Er vell ikke nødvendig å si at det var en stk gravid dame som koset seg her i sofaen? ;) God helg! :) 

Back
Topp