God helg jenter

2gull 09/12

Blir kjent med forumet
Sitter på jobb og venter på at klokka skal bli 14.30 og jeg kan ta helg. Elsker jobben min, men det blir utolig deilig med helg nå kjenner jeg:) I helga skal vi kose oss og leke masse med prinsessa vår, og kanskje ut i skogen på tur også i det deilige høstværet. Også skal jeg spise sjokolade og drikke julebrus................................................................helt til mandag! Da er det nemlig slutt på dette "ja, men babyen vil ha godis, så d må den få d"-våset. Jeg skal begynne på trening, spining og yoga, har jeg bestemt meg for. Og tilbake til lavkarbo for gravide:) Gleder meg!
Riktig god helg til alle sammen!! :)

Det hørtes ut som en fin fin helg!
Hehe, jeg har også tenkt å begynne med det 'sunne livet' på mandag. Denne gangen SKAL jeg spise mat som er bra for gravide og trene litt...
Det er ikke så mye fint høstvær her, men imorgen skal vi i en bursdag til lille kusine til guttene og på søndag tar vi kanskje en tur på en julemesse her.
Bra å fylle dagene med ting for at man fort kommer til 12 uker ;-), men samtidig skal jeg kose og nyte svangerskapet mer denne gangen. Forrige gangen hadde jeg jo en baby i hus allerede så tiden bare rant og plutselig var lillebror der

GOD HELG JENTER!!!! Å husk Folat!! :-)

God helg til deg å

Skal nyte helgen til svigers og bli oppvartet vi, og det skal bli godt

Jeg skal slappe av med kjæresten og lillemor. 
Han har vært bortreist en stund, og han er nå på tur hjem til kalde nord igjen. 
Jeg har akkurat vasket huset, klær, oppvaskmaskin og ryddet her og der. 
Nå har jeg satt meg ned, dempet lyset og tent stearinlysene, og ser på snøen som daler ned. 
Fikk så julestemning nå jeg, så skal sette på litt julemusikk tenkte jeg, og strikke litt på julegaven til svigermor. :) 

Ha en fin helg, alle sammen. :D

så deilig det hørtes ut med dalende snø! Alle snakker om for fælt det blir med snø, men jeg ønsker meg faktisk snø nå! Blir så reint og fint av det, også har jeg så lyst til å ake med lillejenta mi:)

God helg!! Høres ut som flere av dere har en koselig helg i møte!!! Jeg skal jobbe hele helgen, men satser på en fin helg likevel :) Kos dere alle sammen! 

2gull 09/12 skrev:
så deilig det hørtes ut med dalende snø! Alle snakker om for fælt det blir med snø, men jeg ønsker meg faktisk snø nå! Blir så reint og fint av det, også har jeg så lyst til å ake med lillejenta mi:)

Ja, det er utrolig koselig. :) 
Jeg liker å se på at snøen daler ned, og at jeg kan ake og sånne ting. Men HATER å kjøre bil når det snør, når det er hvitt, og når det er glatt. :P
Men jeg vet hvor jeg bor, Finnmark, så jeg har nok ikke lov å klage. ;) 

jeg håper jeg også klarer å være like sterk....skal prøve iallefall :) god helg:)

Ny plan for helgen:
Vi skal på hyttetur fra i morgen av og til søndag. :)
GLEDER MEG! :D 
Hytte langt i fjellet, snø, ingen strøm, dekning, gode venner og familie. :)
Og så skal vi spise pinnekjøtt i morgen, på hytta. :)

very nice assa!!! DET hørtes deilig ut, skal på hytta på fjellet om 2 uker vi. Strøm og alt der da, men veeeldig koselig, håper på snø da. God tur!

åååh så heldige dere er jenter som kan ta helg.
Her er det ikke helg før natt til Søndag ca kl 04:00, enkelte av oss må jo jobbe.

Håper dere koser dere masse i helgen med deres kjære!

God helg til alle dere også :-)

I morgen skal vi i Tivoli (noe av det gode med å bo i København!!), de har åpnet for julesesongen, og det er Helt fantastisk koselig !! Også på søndagen skal lille snuppa i 2 års bursdag til venninda si :-)

Back
Topp