GOD HELG JENTER!!!=)

Linnimor

Glad i forumet
Idag ska vi besøke barnehagen som lillemor skal begynne i til høsten...de andre barna og foreldrene kommer også så d blir spennende å treffe alle!
Skjer ikke så mye ellers i helgen..skal se på bildene vi tok hos fotografen forrige lørdag imorgen og kanskje dra å hilse på en venninne i sverige på søndag da....
Skal dere i helgen da?=)

Lurer på om dere lar de små sove på magen nå? hvis de legger seg over selv?
Mi pleier alltid å våkne å klage hvis ho kommer over på mage i søvne, men nå tar hun en dupp før barnehagetreffet å når jeg gikk inn å tittet til henne så lå hun på magen...veldig uvant for meg så føler jeg må passe på henne hele tiden....hehe..

God helg! Her har vi ingen planer, men tenker vi skal ta oss en tur og se på ringer i morgen <3 Og så blir det kanskje en båttur hvis været blir bedre og så var det snakk om en felles tur i marka med noen venner. Så vi skal nok få dagene til å gå :)

God helg :)

Jeg skal på mor barn gruppe nå så mini kan få leke litt med andre små barn og kanskje få ut litt energi så han blir trøtt og sover hele natta (ja det er lov å håpe)... jeg er en trøtt mamma...

Mini sover på magen og har gjort det i 4mnd eller noe... nytter ikke snu han når han ruller over så da lar jeg han ligge sånn... han klarer fint å rulle tilbake så tror ikke det skal være noe stress...

GOD HELG

Så spennende d blir å besøke barnehagen da!! Skulle ønske vi også hadde en barnehage og besøke..heh Får krysse fingrene for at hun hvertfall får plass til januar:)
I helgen skal vi ikke noe spesielt, samboer skal sykle noe som heter nordsjørittet,så vi skal vell heie han i mål.
Ha en fin helg alle sammen:)

Ja, dere har ikke fått plass nei...kjiiiipt! får håpe d ordner seg da. Gikk veldig bra på besøk i barnehagen. Lille her blir litt stum og satt ut når d blir så mange mennesker da;)

Hehe..Lego får virkelig håpe d blir litt mer søvn på deg..jeg har begynt å legge meg å sove sammen me lilllemor når hun har sin formiddagslurer deilig men er egentlig bare trøtt for at jeg selv er våken altfor lenge..hehe...

Han har gjort d såpass lenge ja...er nok ikke noe stress nei, de kan jo som du sier snu seg tilbake selv, bare så uvant for meg..

Back
Topp