God helg jenter!

Smiley!

Betatt av forumet
Håper dere alle får en vidunderlig helg[:D]
Her har jeg vært sykemeldt hele uka med kraftig influensa[:'(][&o], begynner endelig å bli litt bedre[:)]. Sambo skal være avløser hele helgen, så det blir vel bare kosing sammen.
På mandagen blir den store dagen, da skal jeg teste vett`dere[;)], grugleder meg[8|] Så kryss fingrene jenter[:)]

Helgeklem fra meg.

Lykke til med testing!![:D]
Her har jeg siste dag på jobb før permisjon, og så er det 2 bursdagsfeiringer i helga, så her blir det full fart!
Ha en super helg![:D]

Ha en fantastisk helg, Smileygirl!![:D][:D]
Krysser alt jeg har på mandag!! Sååå spennende!!!

Vi har ingen planer i helgen, og det er igrunn veldig deilig!

Ååå så spennende!!! Krysser alt som er!

God helg til deg også [:D]

Masse lykke til me testingen [:D]
Her blir det bare venting [8D]Men reiner med å gå en del dager til

ORIGINAL: Lottelode*

God helg til deg også [:D]

Masse lykke til me testingen [:D]
Her blir det bare venting [8D]Men reiner med å gå en del dager til

Hærregud, du er jo fullgått!!![:D][:D][:D][:D][:D] Det har jammenmeg gått innmari fort! Ha ei god kanskje siste-helg-med-stor-mage! Lykke til!!!

Lykke til på mandag søøøta [:D] Krysser fingrer og tær og alt annet som kan krysses [:D]

Kraftig influens kjenner vi til [:'(][&:] Sitter her og føler meg påkjørt [&o] Aldri vert så influensasyk før tror eg [:(]

I dag skal vi bare kose oss på sofaen og legge meg tiiidlig..
I mårå skal vi på Tivoli og til svigers til søndag..

God helg søte junidamer [:D]

Har heller ikke på mange år vært så langt nede av influensa[:'(]
God bedring MinKO[:)]

God helg til deg også Smiley[:D][:D] Masse lykke til med testingen[:D][:D] Krysser fingrene.
Idag har vi vært å kjøpt maling til stuen, skal nemlig pusse opp stuen. Ellers har vi ikke så masse planer. Det er egentlig litt herlig og. I morgen blir det en tur til svigers.

Back
Topp