hegemw Forumet er livet 30 Mai 2008 #1 ønsker dere en riktig god helg. kos dere masse, rug godt og alle dere andre som skal ta elsprøyte eller andre ting.
ønsker dere en riktig god helg. kos dere masse, rug godt og alle dere andre som skal ta elsprøyte eller andre ting.
Guria Elsker forumet 30 Mai 2008 #5 Ha en super helg alle sammen! Jeg er så glad for at jeg har dere [:D]
babyT Forumet er livet 30 Mai 2008 #6 God helg til dere alle sammen [:)] I helga kommer kanskje våren til finnmark og Troms også [:D]
*Bobbo* Forumet er livet 30 Mai 2008 #7 [:)][:D][:)] God helg til alle snuppene her inne. Kos dere MASSE.
twinanne Forumet er livet 30 Mai 2008 #8 En riktig god helg Hegemw, venter spent på å høre hva du gjør på søndag jeg, dersom du ikke har fått kalde føtter da. Lykke til med testingen. Til alle dere andre god helg og kos dere så godt dere kan, tror det er meldt fint vær på de fleste plassene i vårt kjære moderland denne helgen. [:D]
En riktig god helg Hegemw, venter spent på å høre hva du gjør på søndag jeg, dersom du ikke har fått kalde føtter da. Lykke til med testingen. Til alle dere andre god helg og kos dere så godt dere kan, tror det er meldt fint vær på de fleste plassene i vårt kjære moderland denne helgen. [:D]