God helg gravid-damer!!

JCF

Glad i forumet
Freeedag! I dag pakker vi og tar med oss hundene, barna og noen vennepar på hytta på røros! Skal kose oss med masse god mat , turer, badstue, og kortspill!!
Jeg vil bare benytte anledningen til å ønske dere alle en flott Helg!!!
Kos dere masse alle sammen.

Klæm klæm!

God helg, håper dere får det fint på hytta, hørtes veldig kos ut [;)]

Jobber til kl 19 i kveld og til kl 16 i morra, så ikke mye helgefri her. Så søndagen blir vel en ren daffedag med film,god mat osv [:D]

sååå koselig[:D]

min mann har reist på ferie til danmark i nesten 2 uker, uten meg[:(][:(][:(]
slik blir det når vi ikke har ferie sammen...blæææ...må legge til at han er dansk og skal besøke familien sin[;)]

ha ei god helg og kos dere masse på hytta[:D][:D][:D]

jeg skal forresten på bursdagsfest i kveld å familiefest i morgen[:)]første fest uten jodlebrus på leeenge[;)]

Hytteturer er alltid kos[:D][:D]
Ha en kjempefin hytte-helg med hunder, barn og full fart[;)]

Her blir det en rolig(?) helg, før hverdagen treffer oss midt i ansiktet fra mandag av[;)]

Ha en strålende helg, gravide snupper[:D][:D]

Hyttetur høres superdeilig ut! Skulle gjerne hatt en hytte å rømme til! Kos dere! [:)]

Her blir det en avslappende helg, med litt pusling i hjemmet. Kjenner det skal bli godt!

Good helg alle kommende aprilmødre! [:D][:)] 

Ja, GOOOOOOOD HELG alle sammen!!! [:D]

Vi skal ingen steder. Men kanskje vi skal planlegge ferie (jippiiiiiiii), siden vi ikke har hatt ferie enda i år. Har bare vært småturer, og nå er vi lysten på SYDEN!

Supert, GO HÆLG DAMER!!!![:D][:D][:D]

Ha en flott helg på hytta, hørtes kjempe kos ut da [:)]

Så koselig med hyttetur, kos dere masse [:D]
Her hvor jeg bor er det konsert ikveld så blir vel til at jeg er sjåfør [;)]

GOD HELG[:)][:)][:D]

Kjekt med hyttetur[:D] Good tur[:)]
Vi skal bare slappe av hjemme siden gullet vårt er syk. Men skal bli deilig med en helg med KUN avslapping[:)]

God helg alle sammen![:D]

God tur :)

Vi skal ut å spise med et vennepar som også er nygravide [:D]

Kos dere så masse på hytta[:D] Vi har akkurat vært ei uke på hytta og det har vært så deilig[:D] Håpe dere får godt vær[:D]

Så koselig det hørtes ut! GOD HELG <3

Vi skal slappe av i helgen før spaniatur til mandag! så det blir deilig :)
[:)][:)]

God helg, så får dere kose dere kjempe masse på hyttetur.
Jeg nyter siste dagene av ferien min, begynner å jobbe 100 % på mandag det kan jeg ikke akkurat si at jeg gleder meg til men men

klæm

God lørdagskveld og helg til dere alle[:)][:)]
Sitter og slapper av med min kjære bare...nettopp spist lasagne[8D] Ellers så har vi vært på Color Cruise i to dager...DET var digg!![:)] skikkelig kosa oss og bare vært kjærester[;)] Og jeg hadde spa-behandling...skrubb og innpakning og masasje...aah..herllig![;)]
Mandag er det jobb igjen for min del...blææh[:'(] menmen...det må vel gå bra det også[:)]

Å guuud, det hørtes utrolig hærlig ut kari80!! [:D][:D]
Har aldri vært på spa [:)]

Begynner på jobb mandag om en uke etter 5 uker fri jeg [:)]
Gleder meg faktisk til å begynne igjen, kjenner jeg har lagt på meg vertfall 3 kg på
de 5 ukene [8D]

Nå skal jeg og min kjære lage nachos og kose oss sammen

Ha en fin lørdagskveld jenter [:)]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Gleder meg faktisk til å begynne igjen, kjenner jeg har lagt på meg vertfall 3 kg på
de 5 ukene [8D]

hehe...det var helt fantastisk også[;)] halv sov gjennom hele behandlingen[;)] blir så god og myk i kroppen etterpå[:)] virkelig verdt den 1000-lappen[:)][:)]

ORIGINAL: kari80

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

de 5 ukene [8D]

hehe...det var helt fantastisk også[;)] halv sov gjennom hele behandlingen[;)] blir så god og myk i kroppen etterpå[:)] virkelig verdt den 1000-lappen[:)][:)]

Kunne betalt hva som helst for en slik behandling nå kjenner jeg [:D]

Back
Topp