god helg folkens

Tutta

Elsker forumet
her tok jeg og snuppa helg i går vi, tidlig... lenge siden vi har hatt en helg forann oss der vi ikke skal noen ting spesielt...JIPPI. har vært mye siste tiden, og blir en del opptatte helger fremover også.. de neste fredagene skal jeg jobbe, så nyter fridag i dag og skal bare kose oss hjemme.. skal male trolldeigen vi har laga, kanskje male noen lerret vi skal gi bort til jul og bake pepperkaker[:)] eneste jeg må ila helgen er å rydde litt hus og gå på butikken[:D].men foreløbig koser vi oss med en dvd etter frokost!

ha en fin helg, store og små. og gratulerer til alle 2 åringene som skal feires[:)]

ps: har en titanium baby breeze til salgs, send pm for link til finn om du er intr[:)]

syns dere er kjempeflinke som klarer ha avstandsforhold jeg[:)]   blir det noe flytting på han snart da? hit til norge??

haaallo [:D]

Vi skal bare kooose oss hele helga [:D] både eg og sambo har fri, så da blir det skikkelig familietid med tegninger, aking og snøballkasting (eller, snøkasting) [:D]

God helg![:)]

Nå er jeg litt sliten etter litt for mange innedager med sykt barn, så nå gleder jeg meg til helgen. Har planer om å bruke helgen til å få gjort klart alt til lillesøster kommer. Kom akkurat på at vi får helgebesøk som kommer i kveld, men det passer bra, hun kan hjelpe til med å underholde Felix.[:D]

Tenkte jeg skulle bestille meg gardiner i dag, og vurderer noen tykke som kanskje isolerer litt foran vinduene. Spurte Felix om vi skulle kjøpe dem, og fikk til svar: "Jaaa, Felix klatre opp gardinen."[X(] Vi har ikke gardiner fra før, og nå ser jeg livlig for meg hva som skjer når jeg kjøper og henger opp.[>:] Sikkert lurt å skaffe gardiner nå i alle fall. Så kan han øve på å ikke klatre i dem hjemme, før han plutselig er helt apekatt et annet sted, tror dere ikke?

Prinsesse Jasmin: Julemarked i Lübeck høres helt fantastisk ut, det skal jeg få til et år når barna er blitt store tenker jeg.[:D] God bedring, og kos deg på kino![:)]

eg sov lenge i dag, deeeeilig[:)]
slappa av en del, ikke heelt god i magen, går sinnsykt med omganssyka her nå, så er litt på vakt. snuppa er en tur hos svigers, skal hente henne nå. har fått støvsugt huset og rydda litt, lagt på senger å hengt litt på pcn.. er i usminka-joggebukse-modus i dag, herlig[:)] sambo jobber opp i 2 etg med det som skal bli vårt nye soverom.. en del rivearbeid osv før snekkeren kan komme å fikse mer[:)]
her blir det noe god kyllingsalat med hvitløksbrød til kvelds. å kanskje en film[:)]

Back
Topp