God helg :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Ønsker dere alle en god helg :D Har dere noe spennende planlagt? :)

God helg! :D
Her skal mannen jobbe og delta på noe med Røde Kors, så tipper jeg blir mest hjemme og slapper av. Håper å få vasket litt da! (Har begynt på rundvasken til jul) :) Det blir nok mest kos med tv-serier og strikking vil jeg tro :P

God helg! :)

Jeg har ingen planer i morgen, det blir vel å finne på noe koselig (men avslappende) med samboeren tenker jeg :) På søndag skal jeg i babyshower til en venninne og kollega.

God helg[emoji16] her er mannen på messe frem til i morgen med jobb, så her er mini og jeg hjemme aleine, og nå er det full avslapning på meg! I morgen skal vi ha overraskelsesbursdag for min bestemor [emoji4]

God helg, damer! :joyful:
Her får vi besøk hjemmefra på mandag, av min tante og mormor. Det blir kjempekoselig, og de er supergira på å ta oss med på shopping av babyklær <3 Det setter vi utrolig pris på, men jeg kjenner st jeg gruer meg litt til å farte rundt til fots. Så her skal jeg ikke gjøre en skit i helgen!:hilarious:

God helg. Vi er på sykehuset og har planer om å sove, spise, øve på spising og bytte bleier ig kose masse

Veldig få helgeplaner på oss. Jeg er for opptatt med å slappe av og sove, og mannen er også sliten etter mye jobbing. Den store ambisjonen er å få montert sprinkelsengen fra Ikea i morgen.

Jobbet idag og skal jobbe i morgen, på dagen heldigvis:) Resten av søndagen tilbringes med mannen og ungene :happy:

Vi spiller rollespill nå, og i morgen skal vi på kino. :)

Nå er det jaggu meg lørdag og helg igjen! Synes ukene går så fort nå mot slutten!
Hva skal så folkens i helgen da?

Her hadde jeg besøk av en nabo/venninne på alkoholfrie bobler og spill i går. Veldig kos.
Og søndag vet jeg venninner har planer om babyshower for meg og lillegutt i magen. Håper det ikke blir altfor store greiene, men veldig hyggelig at de setter i stand noe.

Nå er det jaggu meg lørdag og helg igjen! Synes ukene går så fort nå mot slutten!
Hva skal så folkens i helgen da?

Her hadde jeg besøk av en nabo/venninne på alkoholfrie bobler og spill i går. Veldig kos.
Og søndag vet jeg venninner har planer om babyshower for meg og lillegutt i magen. Håper det ikke blir altfor store greiene, men veldig hyggelig at de setter i stand noe.
Jeg syns dagene sleper seg avgårde :p igår jobbet jo samboer overtid til ca Kl 20, og så bestilte vi pizza og drakk julebrus, mens vi kikket på american horror story. Fin kveld :Heartred ikveld skal samboer til kusinen min feires, han ble 30år igår. Jeg skal gå en liten tur, men tviler på at jeg orker å være der så veldig lenge ;) frøkna skal sove hos svigers, så blir en lang morgen i sengen imorgen :D

Håper du koser deg masse imorgen! Det er jo koselig å bli gjort litt stas på:D

Jeg syns dagene sleper seg avgårde [emoji14] igår jobbet jo samboer overtid til ca Kl 20, og så bestilte vi pizza og drakk julebrus, mens vi kikket på american horror story. Fin kveld [emoji813]red ikveld skal samboer til kusinen min feires, han ble 30år igår. Jeg skal gå en liten tur, men tviler på at jeg orker å være der så veldig lenge ;) frøkna skal sove hos svigers, så blir en lang morgen i sengen imorgen :D

Håper du koser deg masse imorgen! Det er jo koselig å bli gjort litt stas på:D
Har du alt klart og bare venter på den lille kanskje? Dette er jo vårt første barn så kjenner jeg har litt mer skrekkblandet fryd
Gleder meg jo helt vanvittig, men kjenner også på den uvirkelige følelsen og at jeg ikke er klar.

Høres jo koselig ut med en rolig filmkveld, og litt sosialt i kveld. Kjenner jeg savner det å være sosial veldig!
Så det skal bli litt ekstra hyggelig å bli "feiret" i morgen. Sa jeg ville vite om det på forhånd for å være sikker på at formen holdt.

Har du alt klart og bare venter på den lille kanskje? Dette er jo vårt første barn så kjenner jeg har litt mer skrekkblandet fryd
Gleder meg jo helt vanvittig, men kjenner også på den uvirkelige følelsen og at jeg ikke er klar.

Høres jo koselig ut med en rolig filmkveld, og litt sosialt i kveld. Kjenner jeg savner det å være sosial veldig!
Så det skal bli litt ekstra hyggelig å bli "feiret" i morgen. Sa jeg ville vite om det på forhånd for å være sikker på at formen holdt.
Nja, har vel ikke alt klart nei :p men formen (bekkenet) er til tider så dårlig at jeg ikke klarer å gjøre så mye hver dag, og når jeg har vondt så gleder jeg meg bare til å bli ferdig og se lillegutt :) men er litt skrekkblandet følelse her, at jeg skal bli tobarnsmor :eek:

Ja, jeg kjenner også på savnet av å være sosial litt, så blir koselig å se folk igjen :hilarious:
Skjønner godt at du ville vite det på forhånd, håper du får kost deg skikkelig! :D

Her blir det en avslappende helg som vanlig. Kun ruging som gjelder. Men skal klare å gjøre klar fødebagen og begynne på fødebrevet ihvertfall

Har vært hjemme og ordna til vi skal hjem. Ellers blir det å kose bebiss resten av helga. Mulig mamma kommer på besøk i morgen

Back
Topp