M
Moderator Wilma
Guest
Ønsker dere alle en god helg
Har dere noe spennende planlagt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg syns dagene sleper seg avgårdeNå er det jaggu meg lørdag og helg igjen! Synes ukene går så fort nå mot slutten!
Hva skal så folkens i helgen da?
Her hadde jeg besøk av en nabo/venninne på alkoholfrie bobler og spill i går. Veldig kos.
Og søndag vet jeg venninner har planer om babyshower for meg og lillegutt i magen. Håper det ikke blir altfor store greiene, men veldig hyggelig at de setter i stand noe.
ikveld skal samboer til kusinen min feires, han ble 30år igår. Jeg skal gå en liten tur, men tviler på at jeg orker å være der så veldig lenge Har du alt klart og bare venter på den lille kanskje? Dette er jo vårt første barn så kjenner jeg har litt mer skrekkblandet frydJeg syns dagene sleper seg avgårde [emoji14] igår jobbet jo samboer overtid til ca Kl 20, og så bestilte vi pizza og drakk julebrus, mens vi kikket på american horror story. Fin kveld [emoji813]red ikveld skal samboer til kusinen min feires, han ble 30år igår. Jeg skal gå en liten tur, men tviler på at jeg orker å være der så veldig lengefrøkna skal sove hos svigers, så blir en lang morgen i sengen imorgen
![]()
Håper du koser deg masse imorgen! Det er jo koselig å bli gjort litt stas på![]()
Nja, har vel ikke alt klart neiHar du alt klart og bare venter på den lille kanskje? Dette er jo vårt første barn så kjenner jeg har litt mer skrekkblandet fryd
Gleder meg jo helt vanvittig, men kjenner også på den uvirkelige følelsen og at jeg ikke er klar.
Høres jo koselig ut med en rolig filmkveld, og litt sosialt i kveld. Kjenner jeg savner det å være sosial veldig!
Så det skal bli litt ekstra hyggelig å bli "feiret" i morgen. Sa jeg ville vite om det på forhånd for å være sikker på at formen holdt.

Når får dere dra hjem? [emoji5]️Har vært hjemme og ordna til vi skal hjem. Ellers blir det å kose bebiss resten av helga. Mulig mamma kommer på besøk i morgen
I starten av uka satser vi på. Tirsdag tror jegNår får dere dra hjem? [emoji5]️
Det blir nok herlig [emoji170] Følger deg på Instagram og for en skjønn skapning han er [emoji170] og du ser så tilfreds ut! Godt å se...I starten av uka satser vi på. Tirsdag tror jeg