God Helg ALLE sammen!!

~Kathrine~

Forumet er livet

I dag drar jeg å sønnen min til Tromsø, skal HJEM på en liten ferie. Blir helt til den 19 Sept, men kommer selvsakt innom her avogtil [;)] Min kjære kommer etter på onsdagen, han er på jakt i helga. Ville bare komme innom å takke for alle gode ord, tips & gode råd. Det er UTRULIG mange kjekke søte snille jente her. Alle som er her bruker tid på andre, prøver å hjelpe, støtte 6 trøste. Det er ikke lenge siden jeg kom hit, men dere skal vite at det har hjulpet meg på så mange måter. Kjenne at et lite smil er på lur oftere nå, og ikke minst håpet om at en dag. Det er godt å "snakke" med dere, HEKTA der er meg det.
Så derfor ville jeg lege denne tråden for å ønske dere ALLE en fantastisk helg, om det er med testing, prøving, amming, fødsler på lur, med go magen, sorger & gleder.
Alle å enhver er UNIK her inne..takker babyVerden for et FLOTT forum.

Vil åsså si VELKOMMEN til alle nye, dette er plassen

Helge Klem fra[

God helg til deg også...Og takk for en flott velkomst[:)]
Ble imponert over hvor hyggelig tone det er her inne, lett å bli hekta da[:)]

god helg til deg også, så får du ha god tur hjem og kos deg masse[;)]

EI STRÅLENDE HELG TIL DEG OGSÅ! OG DU HAR BIDRATT TIL LIKE MANGEN SMIL HER INNE DU OGSÅ! GOD TUR[:D]

God tur, god helg og kos deg maaasse- så håper jeg at du kan fortelle om en spire som har klort seg fast når du er tilbake på Østlandet [:D][:D]

Stoor klem fra meg [:D]

NYDELIG INNLEGG! god helg til deg også, og god tur!

God helg til deg også Kathrine, og til alle dere andre[:D]

Riktig, riktig god tur...Vet du akkurat sånn føler jeg det også. Har ikke vært her så lenge, å har ikke så mye tid til å sitte forran dataen. (veeeeldig kjipt siden jeg har blitt hekta). Stikker innom så fort jeg får sjansen. Alle er liksom så gode og snille her inne [:)] Det er et lys i hverdagen å stikke innom her....

God helg til alle sammen [;)]

God helg alle sammen!! Håper noen blir igjen her inne og koser seg.
Har hørt om det nye phenomenet der alle gravide fester skikkelig og kommer hjem sent på natt.... Hehehehe... It might happen.....

Men ikke med denne gravide dama. Mystiske krefter har fjernet partyhumøret mitt. Er ikke gøy og gå ut på byen gravid. Alle stirrer slik. Tror de forventer at gravide damer skal sitte stille hjemme og pleie mannen resten av svangerskapet. Hehehe...

Klem til alle her inne...[:)]

Back
Topp