God helg alle sammen!

kate

Gift med forumet
Deilig med helg igjen...
Dere skal i helgen da?

Nå er det bare 4 dager igjen til vi reiser til Hellas[:D][:D][:D] Gleder oss så!

GOD HELG!

Ååå så deilig det hørtes ut å reise til Hellas nå. [:)]

Har langfri. Deilig. [:)]
Så idag skal vi bare slappe av, men imorra skal vi på strandfest med jobben min.
Grille og kose oss. Første festen m/følge. Så det skal bli koselig.
Så håper været holder seg bra.

Riktig god helg til deg også, og dere andre.

Takk i lige måde du!![:D] 4 dagar til Hellas, åååå, eg og vil reisa til Hellas[:D] Ei veke dåke skal væra?
Helga, hm, vel, såg svart på det tidligere, for då var ikkje lønninga komt inn[8D] Men, halv 4 kom ho[;)]
Så blir sikkert krabbefest på meg i morgon kveld[:D] Så det blir nok bra[;)]

ORIGINAL: [miss]

Takk i lige måde du!![:D] 4 dagar til Hellas, åååå, eg og vil reisa til Hellas[:D] Ei veke dåke skal væra?
Helga, hm, vel, såg svart på det tidligere, for då var ikkje lønninga komt inn[8D] Men, halv 4 kom ho[;)]
Så blir sikkert krabbefest på meg i morgon kveld[:D] Så det blir nok bra[;)]

en uke avgårde ja[:)] 

Krabber hadde igrunn vært godt[8|] Takk for tipset[:D]

Ja,god helg til alle sammen!!!  [:)]
Her har vi ikke de stoore planene,slappe av og bare kose oss....
Og glede oss frem til onsdag.....[:)][:)][:)]

Så herlig or dere da Kate, 4 dager ijen og dere koser dere i Hellas.

Her er det jobbehelg for mannen, men jeg skal prøve å være flittig å hekle masse på vognteppet , er nesten halveis med de 80 hjertene det teppet består av nå, gruer meg til å feste 118 tråder, det værste jeg hvet.

Ellers så blir det litt sjedelige vanlige ting som akvarium vask, shoppe mat til skillpadden og fiskene, og kanskje shoppe garn til dåpskjole, men trr jeg må teste ut noen garntyper først.
Så må jeg slappe av litt også, for se hva jeg orker denne helgen.......
Men det er jo greit med planer.

ORIGINAL: twinanne

Så herlig or dere da Kate, 4 dager ijen og dere koser dere i Hellas.

Her er det jobbehelg for mannen, men jeg skal prøve å være flittig å hekle masse på vognteppet , er nesten halveis med de 80 hjertene det teppet består av nå, gruer meg til å feste 118 tråder, det værste jeg hvet.

Ellers så blir det litt sjedelige vanlige ting som akvarium vask, shoppe mat til skillpadden og fiskene, og kanskje shoppe garn til dåpskjole, men trr jeg må teste ut noen garntyper først.
Så må jeg slappe av litt også, for se hva jeg orker denne helgen.......
Men det er jo greit med planer.

Vi må få se resultatet av heklearbeidet ditt når du er ferdig da[;)]
Så gøy du skal lage dåpskjolen selv da.
Du er flink med håndarbeidet du skjønner jeg...

Kate det kommer bilder etterhvert.

I dag ser det ut som jeg har vært på fylla i minst en mnd, blodskutte øyne al a dracula, kanskje jeg ikke tåler den lille, er det mannlige hormoner der montro. Pollensesongen er jo på hell nå, skjønner ingen ting jeg. [8D] Ok jeg for slutte å tulle med dette, og prøve å komme igang med dagens gjøremål.

Back
Topp