god helg alle sammen

babytutta

Forumet er livet
endelig fredag......hihi.
hva skal dere i helgen da??
idag har jeg og ei til jobba med eksamensoppgava vår... nå skal jeg på jobb snart og jobbe 3 timer, digg det;) så skal jeg hjem til taco som sambo lager og se Idol og bare sløve resten av kvelden tror jeg!
imorgen har jeg seinvakt, så blir vel husarbeid å litt slikt på dagen kan jeg tenke meg..
søndag har jeg fri[:D]
skal skrive mere på oppgaven og jobbe i huset (vi pusser opp gangen og soveromme nå)

god helg da jenter,....[:D]

ORIGINAL: * Babysyk *

Hørtes koselig ut [:)] I kveld skal vi på besøk til et venne par. Innvitert på husser faktisk. De har forresten en baby på 1 mnd. Gleder meg [;)] 

Resten av helgen skal vi slappe av og kose oss [:D] Jeg må nok sove litt ekstra, for er så trøtt. Tar på å våkne kl 8 hver morgen, for å ta spray [8D]

ja det tar nok på...åssen går det med sprayinga di da??
kosli med babyer,,,,tipper du blir ekstra babysyk da ja.
kos deg masse da[:)]

jeg gleder meg så sinnsykt..... da får jeg liksom svar på når ca jeg skal bli ruger....off, gruer meg åsså da....shit liksom[:D]
men men....er jul i mellom tida...kos det å. demper den ventinga litt da[:)] nei nå får jeg stikke på jobb....klem

Har ingen store planer for helga og det er veldig godt!!! Skal vel ut å kjøre litt rattkjelke eller kanskje være med så jentungen får gått litt på ski! Skal sikkert spise noe godt imårra og se den nye filmen jeg kjøpte til Emma idag (vi samler på Astrid Lindgren serien) ; "Karlsson på taket"  [:D]

GOOOD HELG!!!!!

Back
Topp