God helg! :)
Jeg sitter her og gruer meg til å stå opp i morgen, så kanskje jeg heller burde gå og legge meg? :P I et anfall av galskap har jeg tatt på meg arbeid 5 dager på rad framover. Det høres sikkert ut som noe alle burde klare, men når jeg ikke er hjemme før midnatt, og blir vekt kl 06, så blir det for mye for meg. Håper jeg lærer nok denne gangen til å si nei neste gang.
Felix er litt lei seg i dag, for bestevennen har fått barnehageplass. Det er kjempefint for familien hans, for foreldrene har vært ganske desperate. Felix derimot forstår selvfølgelig ikke hvorfor de ikke skal leke så mye mer, og hvorfor vennen får leke i barnehagen og ikke han. :S De søkte om plass 3 mnd før oss, så det er lite håp om at det skal dukke opp plass til Felix før august. Regner med at han blir fornøyd med å leke mer med andre barn, men akkurat nå er det ikke så greit.
Fru H: Finne fram sykkelen var en god ide. :) Det hadde jeg ikke tenkt på, tror vi også får gjøre det i morgen. :)
2x 24November: Det var lange dager for barn og samboer. :S
almara: Fin kjole. :) Hvor i alle verden har du fått tak i kjoler i så forskjellige størrelser? Den jobben hørtes veldig spennende ut. Lykke til! :)
Så bra at du har mulighet for en lengre tilvenning når Luna trenger det. :) Egentlig ikke så rart at noen barn trenger litt mer enn 3 dager for å bli trygg på nye omsorgspersoner. Krysser fingrene for at hun vil trives når hun blir ordentlig kjent med de som jobber der.