God helg alle sammen!

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Håper alle har en fin helg. 

I dag har jeg lært noe nytt, nemlig at chilipulver og chilipepper er to helt forskjellige ting. Det hjelper ingenting at krydderglassene ser helt like ut, tacoen smaker ikke bra om du tar feil. :P

Her i Kristiansund er operafestukene startet nå, med mange forskjellige forestillinger å velge i, for masse tilreisende, og omtrent alle fastboende. I dag har Felix og jeg vært på Markus + Åse = Sant.  Jeg teller på knappene om jeg skal ta med mannen min på Faust eller Alkymisten, og så tror jeg Felix og jeg skal på De Tre Superdamene neste helg. Det er bare lillesøster som ikke får vært med på noe. Slagordet "opera for hele folket", betyr tydeligvis "opera for hele folket, bortsett fra den delen av folket som er under 3 år." 

Hørtes spennende ut =) 

Vi har storkost oss i helgen!
Var hos foreldrene mine på fredag og T fikk overnatte. De insisterte da de i dag reiste på 2 ukers ferie og kommer til å savne barnebarna enormt mye!
I går fikk vi besøk av ei venninne og sønnen som har overnattet til i dag =)
Da de dro tok T og jeg på oss skiene og gikk en runde på jordet her (det tok nesten en time, så det var mer enn langt nok!), og han lærer så utrolig fort å gå på ski! Det er veldig moro altså =)
Nå ser vi film og slapper av, må nok lage litt mat etterhvert også når  vi orker det =) 

Heisann! Operafestuke høres kjempespennende ut! 
Her har jeg også gått på ski med Alma i dag, etter at hun har vært inne siden tirsdag pga kulden og fordi hun har hostet fælt, hatt mye astmasymptomer og dermed vært hjemme fra bhg. Første dagen gråt hun sårt og sa hun ville ut.. da var det kaldere enn -10 og hun hadde hatt en forferdelig natt med knirking og knaking i brystet. Nå er hun mye bedre og har også vært hos lege, som bare sier at vi skal fortsette med astmamedisinene. Ikke så dumt at jeg ammet henne til hun var 2 år, kanskje? Håper hun vokser av seg dette. Pappaen har også astma, håper hun ikke får det som han, i voksen alder. 
Luna har hittil ikke vært syk en eneste gang, ikke vært ordentlig forkjølet en gang, Den 24. blir hun ett år, håper det fortsetter sånn!

Uansett, etter skituren med Alma (som hun virkelig nøt:) gikk jeg selv en tur på 9 km, det var deilig og jeg merker formen begynner å bli bra! :) Jeg hadde selv ikke vært ute på mange dager, så det var godt å komme ut. 

Så flinke dere er som kommer dere ut på skitur!!! :)
Håper Alma blir i bedre form og at hun vokser av seg astmaen!!!

Her har vi det fint:) godt at alle fire har vært hjemme - godt for frøkna og få mer tid med pappaen sin etter mye ettermiddagsjobbing på sambo, da vi snart flytter inn i ny bolig. Sambo har sparkla, mala, tapetsert +++.
Jeg har fått trent og i dag var alle mann ute på trilletur og akebrettur:) herlig:)

Casper har allerede blitt 4,5 mnd, Mathilde er fortsatt en stolt storesøster:)!

Back
Topp