God helg alle sammen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ikke at jeg merker så stor forskjell på uke og helg nå, men helg er det uansett!
Jeg skal en liten tur til Oslo i helgen og besøke ei venninne mens Teo skal til ene tanta si og kose seg der. Det skal egentlig bli ganske godt da de siste dagene har vært ganske tunge her. 
I kveld blir det tv-titting og sikkert litt mumsing av kokosmakroner som jeg laget i går ;)
Håper alle får en fin helg!

Høres godt ut å komme seg litt bort, og Theodor vil sikkert kose seg masse også :)

Vi skal på venne-julebord i morra kveld, så Amelia skal til mormora og morfaren sin, det gleder vi oss alle til :)

Tenkte å benytte sjansen til å handle julegave til Amelia på dagen i morra, så da blir nok Snuppa levert litt tidligere.....

God Helg alle sammen

Så koselig med julebord da! Kos dere :)

God helg alle sammen!

I dag har vi gått i nissetog og sett på tenning av julegran. Lillesøster har hatt 1-årsbursdag i dag, og nå er Felix så oppskålet at han ikke får sove. Tror jeg skal begynne å ha bursdagsfeiringer på formiddagene, så ungene rekker å roe seg ned til kvelden.Ikke at lillesøster trenger det, hun reagerer helt motsatt, og la seg utslitt ned for å sove på gulvet i det gjestene dro.

I morgen skal jeg jobbe på dagen, og så skal vi på en slags julekino på kvelden. Vi har ikke hatt ham med på kino før, og jeg er veldig spent på om han klarer å sitte stille så lenge. 

Håper dere har kost dere med venninekveld, julebord og kino!:)

Her har det vært en annerledes helg enn det pleier. Fredag var jeg på julebord med jobben, lørdag var jeg på venninne-julebord, og i dag hadde vi nok en feiring av Alma med besteforeldre, kusine, tante og onkel. Koselig! 
Litt rart å være borte fra mine to to kvelder på rad, lørdag morgen våknet jeg med dem på hver min side, av Alma som lå og ga meg små kyss på kinnet, og Luna som hadde krøllet seg helt inntil meg. Det var faktisk vanskelig å gå fra dem igjen lørdagen. Men da ble jeg heller ikke så lenge. 

Fin helg, god mat og pinnekjøtt, huff, tror Grete Roede- opplegget mitt fikk seg ei skrape. Men, men, sånn blir det vel lett i disse førjulstider...

Åh, for en fantastisk, etterlengtet, koselig og herlig helg!
Jeg hadde en overnatting hos ei venninne i Oslo og to andre venninner var der også. 
Vi spilte spill, drakk vin og spiste god mat, i går lagde vi oss skikkelig ribbemiddag og koste oss helt vanvittig mye!
I dag er det rydding og vasking av klær på planen, aller hest skulle jeg trent også, men det er så mye å gjøre her hjemme og jeg har lovet Teodor å hente han tidlig! 
Så det får bli i morgen :-p
Jeg har ryddet endel på kjøkkenet og tenkte å pynte bittelitt mer til jul! 
Ha en fin mandag!!

Back
Topp