God helg alle sammen!!:)

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Oktoberfest 2024 ❤️
Nå er leiligheten vaska og jeg tar helgemoticon
Ska i konfirmasjon både lørdag og søndag,hadde holdt med 1 syns jeg!!
Hva skal dere finne på for noe gøy i helga da?

Ha en fin helg alle sammenemoticon

God helg til deg også :)

konfirmasjon 2 dager på rad hørtes litt slitsomt ut ja....men det blir sikkert koselig også!

Her blir det rolig helg, jeg skal bare rydde og vaske litt her hjemme, så ut med jentene fra jobb i morgen kveld!! emoticon

God helg til dere også!

God helg emoticon

Jeg skal også i konfirmasjon imorra. Reiser til Sandefjord i morra og skal bo på hotell til søndag. Blir spennede å se om vi rekker kirka. Ikke bare bare å taime mat, soving og bilkjøringemoticon

Ja god helg alle sammen! emoticon
Her blir det en helg med supert vær (håpe, håpe, håpe emoticon), en tur til Stavanger på morgendagen og ellers bare avslapping.
(Kjøpte nye løpesko i dag, så bør vel egentlig snike inn en joggetur også emoticon)

Her skal vi også i konfirmasjon i morgen, bunader og penklær er fikset til hele familien. Nå nyyyter jeg et glass rødvin og melkesjokolade:) Søndag skal vi slappe av og ordne litt ute. God helg til deg og dine, og alle dere andre:)

Slumpesara skrev:
konfirmasjon 2 dager på rad hørtes litt slitsomt ut ja....men det blir sikkert koselig også!

Her blir det rolig helg, jeg skal bare rydde og vaske litt her hjemme, så ut med jentene fra jobb i morgen kveld!! emoticon

God helg til dere også!

Kos deg i kveldemoticon
Hørtes litt kjekkere ut en å gå i en konfirmasjon ja!!

SnuppaogLillebror skrev:
skal i konfirmasjon jeg også på søndag :) gleder meg til den gode maten :D

Jeg også gleder meg til maten!!!!  Ikke feil å få god mat 2 dager på rad...emoticon

God helg!!!=)

Er vi de eneste som ikke skal i konfirmasjon eller?? :P

Vi har vert på cup idag, kom akkurat hjem! Patrick går på allidrett og gruppa hans var påmeldt en cup der dem skulle hoppe høyde, hoppe lengde, løpe 60m, kaste ball og gå en orienteringsløype.. Knallgøy! Stolt som en hane fikk han sin aller første pokal etterpå!! :)

Nå skal vi bare slappe av og kose oss.. Har vert lite søvn de siste nettene, så kjenner lunta er ikke den lengste, for å si det sånn :/

Gooood helg videre alle glade ! emoticon
Vi har vært i konfirmasjon i dag, imorgen venter babysvømming !

Back
Topp