God helg alle sammen

Monsoon

Elsker forumet
Nå holder vi på å ordne oss til å reise til Oslo med nattoget :) Er snøkaos her, så håper det er bedre i Oslo, selv om det er meldt kaldt der i helga desverre [&:] Gleder meg stort til å dra på Show i morra sammen med SiljeA og så "We will rock you", og med ungene på lørdag og se Jungelboken[:D]

Håper alle dere som skal til Trondheim koser dere så mye at dere kommer tilbake en helg jeg er hjemme[:D] Kos dere masse iallefall[:D]

Og dere andre må også ha en flott helg[:D] (kan hende jeg sniker innom, skal ha med dataen og ungene legger seg jo tidlig)

Starter helga tidlig dere altså? Jeg starter helga sent tror jeg - reiser på jobb i morgen ettermiddag, og skal jobbe størstedelen av helga (er hjemme og sover og har formiddagen med familien da).

Ha en super tur til Oslo - skulle gjerne slått meg sammen med deg og silje-a med familier, det hadde nok vært topp!!

Ser ut som du valgte riktig helg å reise fra byen på, Monsoon [&:]
D to som reiste opp idga holder jo på å blåse og snø vekk!
Og utsiktene for resten av helga er ikke bedre [8D]
Men men. I godt selskap er ikke en snøstorm noe å grine for [:D]

[:)] Solen skinner så dette blir nok en bra helg.[:)]
Gleder meg kjempe masse til i kveld jeg også.
Håper dere har hatt en fin togtur i natt.

God helg ja! her er det fredagsfølelse så det holder. Digg med helg! Mannen kommer hjem i kveld etter å ha vært i Praha med jobben hele uka. LYKKE!!!

Håper dere får en topp helg med masse kos.

her blir det nok en koselig og rolig hjemmekveld i dag, og så kanskje noe moro i morra. Søndag skal jeg sitte vakt i håndballhallen, så da blir det ikke så mange artige sprell!

Fin fredag!

Helg ja, nå er den her. Har ikke den store fredagsfølelsen, for jeg starter jo arbeidshelga mi i ettermiddag. Skal jobbe fredag, lørdag, søndag, tirsdag og onsdag, så det er en heftig uke (på fem dager jobber jeg over femti timer da). Men så har jeg fri i tre uker etterpå. Passer bra, for det blir mye som skjer i huset nå fremover. I går fikk vi forresten montert to toalett, en dusj og en vask, så nå har vi mulighet for å gå på do i nyehuset!!

Helg!!! Og jeg er så laaat! Ble sent i går, hadde scrappekveld med en venninne, og Lukas hadde jo show i natt...

Men helg er alltid digg! Her skinner sola, og det blåser kaldt[&:]! Men mulig jeg tar en tur ut og rusler når Lukas våkner.

Ellers er det ikke så mye som skjer, får besøk av svigers i dag. Tenkte å lage vafler siden det er vaffeldagen i dag[:D].... Uff nei nå har jeg dårlig samvittighet, har bare sittet med data og strikka litt i dag... snakker meg om latskap[X(][:D].

God fredag alle sammen[:)].

Back
Topp