God helg, alle sammen :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Vil titte innom og ønske dere alle en god helg!

Har dere noe spesielt planlagt? :) Hvordan skal været være hos deg i helgen? :)

Hadde planer om å dra på festivalen i Tønsberg men det ble det ikke noe av når svigermor plutseli g fant ut at hun måtte være ute av huset på mandag....hjelpes.

God helg til deg også :) Har nesten nettopp flyttet inn i en ny leilighet så må vell pakke litt ut i dag også :) Håper bare at formen er bedre i dag enn den har vært de siste dagene så man får gjort litt mer spesielt når været er grått og det er temperatur til å få gjort noe uten å renne bort :")

Hvilke planer har du i helgen? :)

Hei!
Her er været kjempe flott! 25+ grader. Litt overskyet akkurat nå, men det ser ut til å lette. Og i så fall så gjør det ikke noe med en dag med regn for å lette litt på trykket :-)
I dag så tilbringer vi dagen hjemme. Eldste på 4,5 bliiiir så sliten etter en hel uke i barnehagen. De er for det meste ute hele dsgen når det er så fint vær, og i denne varmen så blir han skikkelig slått ut når uka er over.
Vi har jo stor hage og trampoline, så er heldigvis alltid noe for han å finne på :-)

God helg alle sammen!

Vi har vært på kamper i dag, og så dro vi å badet. Nå er ungene hos pappaen sin, og jeg planlegger å bare sove i morgen :) I alle fall gjøre minst mulig.

Bor i Nordland, så vi har ikke vært så heldig med været de siste dagene, var en dag med sol, mens nå har vi ei uke i vente med regn og 9 grader:arghh:
Vi kan gjerne bytte! I morgen er det meldt 32 grader her.. Jeg sliter i denne varmen. Og naturen trenger regn!

Vi kan gjerne bytte! I morgen er det meldt 32 grader her.. Jeg sliter i denne varmen. Og naturen trenger regn!

å herre! rene sydenværet, er vel kanskje litt for varmt? :dead: ja naturen trenger regn og fukt, for lang tørke er ikke bra :/

Back
Topp