God hårkur fra dagligvarebutikk?

Lillepusen

Forumet er livet
Er det noen som har noen tips om gode (den beste) hårkurer som selges i dagligvarebutikk/H&M/Vita o.l.?

Tenker ikke å bruke dyre dommer på det, så frisør-hårkur utgår, hvis ikke de har noen rimelig der.

Hva bruker dere? Hvor kjøper dere den? Og hvor mye koster den? Takk, takk! [:)]

Hvis du bestiller fra www.feelunique.com får du frisørprodukter mye billigere, så jeg vil anbefale deg å se litt der. er gratis frakt også, så du slipper å tenke på det. er ikke frisør, i tillegg til at jeg ikke vet hvordan håret ditt er, så tørr ikke å anbefale en. selv er jeg veldig fornøyd med kerastase, men det finnes mange andre som er bra også.

Jeg bruker en del frisørprodukter, men den beste leavInKuren jeg har prøvd er faktisk fra Elvital. Den røde.. har den i håret hver gang jeg har dusjet. Uten den blir håret mitt som halm..

Husker ikke hva den koster.. men sikkert rundt 60kr

hos nille selger dei akkurat samme loreal produkter som dei har hos frisøren :)
elles likar eg også elvital :)

Da er min profesjonelle mening at det er like greit å droppe hårkuren.. De fra dagligvaren gjør gjerne håret mye mer tørt og ekkelt på sikt.. Det hjelper ingenting, fordi de går ikke inn i håret, men legger seg som ei hinne utenpå håret og blir der.

Den gule Elvital mot tørt hår [:D]

Takk for ulike tilbakemld. [:)]

Jeg får titte litt i butikken og på nett, tror jeg.

ORIGINAL: Labambie

Da er min profesjonelle mening at det er like greit å droppe hårkuren.. De fra dagligvaren gjør gjerne håret mye mer tørt og ekkelt på sikt.. Det hjelper ingenting, fordi de går ikke inn i håret, men legger seg som ei hinne utenpå håret og blir der.

I mitt tilfelle så bruker jeg den for å i det hele tatt å kunne gre håret, for å hindre at det floker seg sammen, og for at det ikke skal se ut som tørka halm. Og alt dette gjør den jo. Den har gjerne ikke noe langtidsvirkning, og gjør kanskje ikke håret sunnere. Men det fungerer jo til det jeg vil det skal fungere til.

Back
Topp