God håndkrem

mkay87

Forelsket i forumet
Jeg jobber i helsesektoren, og vasker som Xtra jobb. Dvs at jeg spriter hendene mine mye, og de er mye i vann. Å i tillegg har jg gått uten hansker i kulden og vinden.

Dette har resultert i 2stk veldig tørre hender son klør.

Noen som har tips til god håndkrem?

Jeg sverger til produkter fra babor,så da vil jeg anbefale SPA Méditerranée hand mask super rich:) Bruker den selv nå om vinteren.
Den er for tørre hender.

Atrix er god, kan kjøpes i alle matvarebutikker. Hvis ikke liker jeg også L'occitane. Har begge med meg over alt. Også i fødebagen ;)

Avene sin cold cream for hender. Den er fenomenal...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Satin hands fra mary kay ;)

jeg jobber som kokk å vet så alt for godt hva sprit, ulike temperaturer og vann gjør med hendene, prøvd mye rart men det eneste som virkelig fungerer er krem for sprukne hæler fra compeed :)

Nå har ikke jeg prøvd noen av de dyrere variantene, men jeg har prøvd en nå når jeg har hatt veldig tørre hender og det er Nivea repair and care og den funket faktisk :)

Jeg jobber i helsesektoren, og vasker som Xtra jobb. Dvs at jeg spriter hendene mine mye, og de er mye i vann. Å i tillegg har jg gått uten hansker i kulden og vinden.

Dette har resultert i 2stk veldig tørre hender son klør.

Noen som har tips til god håndkrem?

Jeg gjør som deg og ender opp med sprukne tørre hender hver vinter. De er så tørre at de sprekker opp og blør. Jeg har veldig sensitiv hud og tåler ingenting. Forrige vinter gikk jeg med vaselin på hendene.

Nå har jeg endelig fått tak i en krem som fungerer som bare det: NEUTROGENA hand cream ( concentrated instant relief of dry, chapped hands)

Farmasøyten sa at den brukes av de som drar på vinterekspedisjoner. Jeg bet på, og det er jeg glad for at jeg gjorde :)