God gravidpute?

Kykkelykkeliky

Elsker forumet
Juligull2021
Augustbarna 2021
(Som ikke er bb hug me)

Noen av dere som har vært fornøyd med u-formet pute?

Jeg vrir meg så mye på natten, klarer aldri finne meg til ro på høyre eller venstre side, så innbiller meg at en u-formet pute kan være noe, så slipper jeg dra med meg puten hver gang jeg snur meg.

Jeg vrir meg sykt mye og drar med meg bb hug me puta frem og tilbake, til mannens store frustrasjon :hilarious: når jeg blir større tør jeg kun sove på venstre side så da blir det ikke noe problem :angelic:

Jeg vrir meg sykt mye og drar med meg bb hug me puta frem og tilbake, til mannens store frustrasjon :hilarious: når jeg blir større tør jeg kun sove på venstre side så da blir det ikke noe problem :angelic:
Jeg klarer kun sove på høyre side, er det en grunn til at du kun tør sove på venstre side? :wideyed:

Derfor jeg ser for meg at en u-form kan være grei å ha, samt den gir støtte til ryggen.

Hvorfor ikke BB hug me?

Back
Topp